DSSC 2009

dat is vorig jaar ook al niet doorgegaan wegens verschillende redenen..

denk dit jaar ook niet :)

helaas want het was echt wel een toplocatie :D
 
dat wist ik ondertussen ook al dat het in lausitz plaatsvind het scooter weekend..

maar je hebt toch ook nog een scooter weekend in hockenheim? scooter-attack?
of vergis ik me?


Dat is hetzelfde scooter-weekend dat van Hockenheim naar Lausitz is verhuisd
 
Was een goed opgezette meeting in hoxter, duidelijke regels. En zelfs een soort van een technische keuring. Ook een super lokatie, het was namelijk op een vliegveld.

Helaas werkte het sa systeem niet mee en hebben we ook allemaal maar 1 keer kunnen sprinten met tijdsmeting. Daarna maar lekker op het blaasstuk gaan knallen tussen alle duitser door. Nu maar hopen dat het systeem het in Sluiskil wel doet.
 
En hun scansysteem, verder weet ik niet wat er nog meer mis mee was, heb er niet de hele dag bij staan te kijken. Volgensmij werden tijden ook niet altijd geregistreerd, Gelukkig is in sluiskil waarschijnlijk de maker van het systeem erbij.
 
We willen naar Aldenhoven toe 11juli.

Maar ik vind nergens iets van klasse-indeling of iets op de site.
En kunnen wij daar gewoon heengaan,zonder voor inschrijving of iets?
 
We willen naar Aldenhoven toe 11juli.

Maar ik vind nergens iets van klasse-indeling of iets op de site.
En kunnen wij daar gewoon heengaan,zonder voor inschrijving of iets?

Ik weet zo niet waarde klasse indeling staat maar als je me ff verteld wat voor scooter je hebt kan ik het zo vertellen.

Over het algemeen kom je in 3a of 3b, waarin 3a de klasse is voor 70cc scooters met een stuur hoogte hoger als 75cm en 3b de klasse is met stuurhoogtes onder de 75cm

Wij zijn zelf laatst naar hoxster geweest, zijn super ontvangen daar!

Als je daar vragen hebt kun je het beste naar die wat dikkere, grotere man gaan
Deze spreekt aardig engels en heeft ons alle uitgelegd.

Ik weet niet wat jullie voor een voetsteunen hebben, maar inklapbare zijn daar officieel verplicht.

Wij zijn hiermee gematst, maar der werdt gezegd dat dit maar voor 1 keer was.
Keuring stelt voor de rest weinig voor, als de remmen het maar doen, balhoofdspeling en rotor afdekking in orde zijn.

Aldenhoven is wel super vet trouwens! super strak wegdek en een hele mooi locatie!

Je moet alleen wel zorgen dat je zo dicht mogelijk bij de startrij komt en niet op het parkeer terrein neer wordt gezet, ander moet je fokking ver lopen.

Oja burnen moet je daar op een stalen plaat, wel ff oppassen want die plaat heeft aardig grip opt laatst:p

Voorinschrijven is nergens voor nodig imo:)

Als je nog wat wil weten hoor ik het wel:)
 
Dus met een jog met 10inchvelgjes kom je dan in 3b uit?

Voetsteunen zitten er niet op,das al 1 probleem minder :*
Maar je zit dan gewoon in een klasse waar ook gewoon met speed/evo etc gereden wordt..? want er rijden er daar ook aardig veel met stage6pro etc :+
 
Maar mij heb je zowieso als concurent:p ga er hoogst waarschijnlijk ook wel heen is niet ver rijden dus
 
Back
Top