DRINGEND !Honda mtx-R komt niet op toeren

arasta1996

Well-Known Member
hallo

Ik heb een Honda mtx-r watergekoeld gekocht nu blijft deze op lage toeren draaien en valt ie stil . De carbu staat helemaal in gedraaid en met de lucht gespeeld enz maar reageert niet . Als ik rij kan ik soms goed door rijden en haal ik 75 andere momenten haal ik nie meer als 40 hij gaat gewoon niet in hoge toeren ! Wat kan dit zijn ?! Originele cilinder en originele carbu
 
Advertisement - register to remove this

Hallo arasta1996,

Mogelijkheid 1. Schakel je wel goed? (Grapje)
Mogelijkheid 2. 'De carbu staat helemaal in gedraaid en met de lucht gespeeld enz maar reageert niet' is dit het niet?
 
Carbu staat volledig ingedraaid en reageerd niet door met de lucht te spelen heb zojuist wel gemerkt als ie koud heeft gaat ie als de brommer warm krijgt dan gaat ie niet meer maar hij krijgt koeling enz
 
Carbu staat volledig ingedraaid en reageerd niet door met de lucht te spelen heb zojuist wel gemerkt als ie koud heeft gaat ie als de brommer warm krijgt dan gaat ie niet meer maar hij krijgt koeling enz

Tja, dan zou ik het zelf eerlijk gezegd ook niet echt weten,
Sorry :(

-Swen
 
Waarom reageer je dan als jij het ook niet weet, heeft de topicstarter totaal geen baat bij.. Hij wilt graag ze probleem oplossen.
Gelukkig deed jij dat ook niet bij je eerste reactie, ik citeer : 'Je kan er wel dringend erbij zetten.. Maar hier is amper iemand op dit forum..'
 
Back
Top