Dmp piaggo cdi

marcelMHR rox

Well-Known Member
Goeiedag, hebben meer mensen hier last van? Nu dat het kouder word blijft ie in begrensde stand desondanks ik de afstandsbediening indruk, betreft een dmp cdi met begrenzer piaggo zip 2v 4 takt
 
Advertisement - register to remove this

Engiste wat ik hier op kan zeggen is; koop geen DMP rommel.
Dutch Motorcycle Prul zouden ze moeten verbieden.
Het is trouwens absoluut niet Nederlands. Gewoon een Nederlands bedrijf die rotzooi uit china importeert.
 
Goeiedag, hebben meer mensen hier last van? Nu dat het kouder word blijft ie in begrensde stand desondanks ik de afstandsbediening indruk, betreft een dmp cdi met begrenzer piaggo zip 2v 4 takt
Heb je de batterij al vervangen? Die van mij doet het bij weer en wind!
Post automatically merged:

Engiste wat ik hier op kan zeggen is; koop geen DMP rommel.
Dutch Motorcycle Prul zouden ze moeten verbieden.
Het is trouwens absoluut niet Nederlands. Gewoon een Nederlands bedrijf die rotzooi uit china importeert.
Zal ik jou eens uit je droom helpen. Vrijwel ieder Nederlands bedrijf haalt z'n zooi uit China.
 
Last edited:
Zal ik jou eens uit je droom helpen. Vrijwel ieder Nederlands bedrijf haalt z'n zooi uit China.
Volgensmij ben jij hier aan het dromen want je vergeet erbij te vertellen dat niet alles wat daar van daan komt van chinese kwaliteit is. En DMP is dat wel. Jou telefoontje komt ook uit china, betekend niet dat het meteen slechte kwaliteit is. Als we het over DMP hebben kan ik met 10000 procent zekerheid zeggen dat het rotzooi is, en er zullen genoeg leden op dit forum zijn die mijn mening over DMP delen. Al vind ik het niet echt meer een mening maar het is gewoon een feit dat het rommel is.
 
Het is gewoon een B merk meer niet. Ze hebben ook producten waar mensen wel tevreden mee zijn. Daarnaast begon je je post met: het is absoluut niet Nederlands. Dit werd volgens mij ook nergens gesuggereerd, maar goed. Topic starter moet er waarschijnlijk gewoon een nieuwe batterij in jassen. Liefst van Duracel, dan heb je toch nog een beetje kwaliteit.
 
Het is gewoon een B merk meer niet. Ze hebben ook producten waar mensen wel tevreden mee zijn. Daarnaast begon je je post met: het is absoluut niet Nederlands. Dit werd volgens mij ook nergens gesuggereerd, maar goed. Topic starter moet er waarschijnlijk gewoon een nieuwe batterij in jassen. Liefst van Duracel, dan heb je toch nog een beetje kwaliteit.
Volgens mij toch maar eens even een cursus lezen volgen maat want
1) Zo begint mijn post helemaal niet. Ik denk dat je het einde en het begin van een stuk tekst door elkaar bent het halen hier ofzo
2) Ik zei aan het EINDE van mijn post, "Het is trouwens absoluut niet Nederlands. Gewoon een Nederlands bedrijf die rotzooi uit china importeert." dus je moet niet de boel gaan verdraaien.

Als je nou even onderzoek had gedaan ipv hier argumenten proberen te plaatsen zonder enige onderbouwing dan had je dit misschien ook kunnen vinden:

En zo kan ik er nog wel 25 van vinden over DMP.

Ik betwijfel of een batterij de topicstarter gaat helpen. DMP staat er namelijk om bekend snel stuk te lopen. Ik weet eigenlijk wel bijna 100 procent zeker dat zijn cdi stuk is. En ik weet ook dat die van jou ook niet heel lang mee zal gaan als die van DMP is.
 
Heb je de batterij al vervangen? Die van mij doet het bij weer en wind!
Post automatically merged:


Zal ik jou eens uit je droom helpen. Vrijwel ieder Nederlands bedrijf haalt z'n zooi uit China.

Dus de originele van piaggio ook volgens jou? Ducati komt uit italie.. En langfang uit Vietnam. Nog lang geen china.. Alleen DMP laat ze zooi daar produceren.
 
Dus de originele van piaggio ook volgens jou? Ducati komt uit italie.. En langfang uit Vietnam. Nog lang geen china.. Alleen DMP laat ze zooi daar produceren.
En noem nou eens een begrenzer CDI uit een ander land als China.

Uit China komt inderdaad een hoop zooi en ik zou er bijvoorbeeld ook echt mijn remkabel bijvoorbeeld nooit halen. Maar ik heb toch liever 3 Chinese DMP begrenzers dan 1 Chinese euro begrenzer.

Zo te zien kan Enterprise met zijn onderzoek van 3 topics aangeven dat alles wat DMP maakt zooi is wat snel kapot gaat. Ik rijd al lekker een jaar op mijn DMP CDI door weer en wind. Ook ben ik blij met m'n DMP rollen die niet snel slijten
 
Back
Top