Diameter kroonstuk.

DG.

DG Design
eejz,

Ik wil morgen de lokale fietsenmakers eens gaan lastig vallen voor een mooie clamp, en aangezien ik met heel veel pijn en moeite de TNT clamp erop heb gekregen wil ik eerst kijken of hier iemand het weet voordatk aant martelen ga.

Het gaat om een Speedfight 2,

Wat is de diameter, omtrek van het kroonstuk van de mono arm?

grtz
 
Advertisement - register to remove this

en aangezien ik met heel veel pijn en moeite de TNT clamp erop heb gekregen wil ik eerst kijken of hier iemand het weet voordatk aant martelen ga

Zoals daar dus al staat zit er nu dus die clamp nog op die zwaar verrot erop is gegaan en alskt me goed kan herrineren is t kroonstuk bovenaan smaller dan verder naar beneden, dus als hier iemand t weet dan hoefk eerst nog niet die rotclamp eraf te halen...

Gesnapt? :W
 
PetriK said:
fiets clamp monteer je IN een buis...niet eroverheen...

Gesnapt?


ligt er maar aan wat voor clamp je neemt
zelf zou ik een downhill mauntainbike clamp nemen (downhill is een merk) deze zijn echt sterk
 
Das dan ook weer niet zo :? Heb er een heleboel clamps zien liggen die eroverheen gingen.. dusse wat praat je nou dan? Als je niks nuttigs hebt te melden hou dan je klep dicht...
Minstens 6 verstelbare clamps gezien die over een kroonstuk heen geschoven dienen te worden
 
je kan ook normaal reageren...ik probeer je te helpen...de volgende keer denk ik bij jou wel en 2de keer na...

iig ik heb me vergist...veel mountain bike clamps schuif je er idd overheen...

nou blij..
 
PetriK said:
je kan ook normaal reageren...ik probeer je te helpen...de volgende keer denk ik bij jou wel en 2de keer na...

iig ik heb me vergist...veel mountain bike clamps schuif je er idd overheen...

nou blij..


Ik ben blij, ik heb het begrepen als dat jij mij zat af te zeiken, excuses daar dan voor.


Ontopic: iemand die toevallig maten heeft?
 
Back
Top