Diablo II / III

Shuhad

Dont hassel the hoff
diablo-2-408121.jpg


Zijn er mensen die Diablo II spelen? Ik speel het vanaf het uit kwam in vlagen, vaak wanneer een nieuwe patch uit kwam en de ladder gereset werd begon ik weer 8)

Vanmiddag 16:00 zal (de laatste) patch 1.13 uit worden gebracht en vanaf 22:00 kan iedereen weer online.

Jammer genoeg staat de release van D3 op een laag pitje ivm Starcraft 2 :( Kan niet wachten tot D3 uit wordt gebracht.

http://us.blizzard.com/diablo3/?rhtml=y


Dusss... Zijn er nog mensen die Diablo 2 spelen of weer gaan spelen? :D
 
Advertisement - register to remove this

ik heb dit vroeger vet veel en veel te lang gespeeld.

Ik wacht nu al jaren op D3, ik wist niet eens dat diablo II nog zo actief gespeeld word.
Hoe zit het nu met de wapens en dergelijke zijn dupes zog mogelijk ?
Want dat maakte het minder leuk, binnen 1 dag door cow lvl heen naar lvl 90.
paar dupes als wapen en een dikke char was geboren :p
 
Zelf "Dupen" kan niet meer, wanneer hacks uit komen maakt Blizzard er gelijk weer wat tegen. Ook zijn vorig jaar duizenden mensen gebanned omdat ze maphack gebruikte. Er er zijn wel veel sites waar je items van kan kopen, zullen wel hun eigen dupe programma hebben ofzo.

"Cowlvls" waren idd super lachen maar sinds 1.11 kreeg je hier amper xp door. Vanaf dat moment deed iedereen "Baalruns" Je kreeg dan veel XP door de minions voor Baal te killen. Vanmiddag komt dus 1.13 uit en in de info over de patch staat dat deze minions aanzienlijk minder XP gaan geven.
Er zal dus een nieuwe manier/plek gevonden moeten worden om snel XP te krijgen :)

Er zal dus wat meer echt gespeeld moeten worden
 
dat klinkt dan wel weer beter,
cd s liggen thuis nog in de kast misschien maar weer eens boven halen.
Dit spel draait toch op iedere laptop van deze tijd :p

maphack had ik vroeger ook maar naar 3 chars op lvl 99 te hebben gehad kende ik de weg wel :p

ik ga me eens bedenken haha
 
Meerdere keren zeer veel gespeeld, soms zelfs 's nachts bed uit om te spelen :D
Ik speelde altijd samen met een vriend van mij, hij trainde de chars en ik deed vrijwel alle trades. Na een maand ofzo flink spelen hadden we een paar chars met een hoog lvl en 2 chars met ook dé spullen! Jammer dat ze expiren na verloop van tijd, anders was ik meteen weer own :D
Vind het begin altijd vervelend om te spelen, traden vond ik altijd het mooist.
 
Had zelf ook elke keer weer paar hoge chars en paar mules met items :)
Nu de ladder reset gaan alle Ladder items naar non-ladder
Zit nu al met 3 accounts vol non-ladder chars/mules. Af en toe als ik me verveel pak ik gewoon een high lvl char en ga ff funnen :)

Heb wel weer zin om van scratch te beginnen.
 
ff screenies gemaakt van mn magic find char + paar items waar ik mee rond liep toen ik het voor het laatst speelde :p

[ir]http://i41.tinypic.com/2vx3t3q.jpg[/ir]
 
nog precies de zelfde gear hahah, misschien met andere specs, maar herken het meeste er toch van, zeker als het om magic find chars gaat :p

het begint te kriebelen
 
Back
Top