Derbi vering onderhouden, help?!

Matthias Flion

Well-Known Member
hallo iedereen,
ik heb namelijk een derbi senda x-treme uit het jaar 2004. En ik heb opgemerkt dat er iets raars is aan de lak van mijn buitenvering (= zie foto). weten jullie wat ik hieraan kan doen? alle hulp is welkom. alvast bedankt!

[Ir]http://img402.imageshack.us/img402/3499/dsc00074h.jpg[/Ir]
 
Last edited by a moderator:
Advertisement - register to remove this

Met coaten krijg je een heel erg hard laagje verf erover, dit is sterker, bladderd niet en blijft vaak beter zitten dan gewoon verf.
Maar hier hangt natuurlijk een prijskaartje aan ;)

Gewoon overspuiten dus.
 
Zo duur zal het niet zijn om die 2 dingetjes te laten coaten hoor... Verder is een coating ook bestendig tegen vele chemische stoffen.
 
Denk zo'n 50/60 euro. Ligt natuurlijk aan wat voor bedrijf.
Valt nog wel mee, maar 2 spuitbusjes zijn goedkoper :)
 
Jah maar dat gaat na 1 regenbui weer roesten. Tenzij je de roest er uit gaat schuren, primeren, spuiten, spuiten. En met coaten heb je het hele frame in 1 keer weer strak en dat gaat dan echt niet zomaar meer roesten.
 
Denk zo'n 50/60 euro. Ligt natuurlijk aan wat voor bedrijf.
Valt nog wel mee, maar 2 spuitbusjes zijn goedkoper :)

schuurpapier , ontvetter , primer , bussen verf , al met al ben je iets goedkoper uit ,maar 10 keer zoveel werk en meestal word het er niet mooier op..

een spuitbus lak van goeie kwaliteit kost ook al 10 euro ..
 
jep, dus dan ben je toch al 3 spuitbussen verder.
Zou het gewoon laten coaten, gaat je flink wat tijd besparen en (veel) meer geld gaat het je ook niet kosten.
 
Dat moet je hun vertellen wat jij afgeplakt wilt hebben. Je kunt dus bepaalde dingen wel laten afplakken zodat het niet gecoat word. Maar het word wel allemaal gestraald.
 
Back
Top