Deelnemers SOBW 2013

Nou, praktijk wijst t uit! Was goed te doen en gezellig dagje. Kou moet je even door heen bijten. Morgen mogen we weer, heb er zin an.
 
Vanmorgen een rondje gereden op mn straatscooter maar ik waaide alle kanten op! Beetje gevaarlijk dus.. Dan ligt Assen wel weer aan de andere kant van Nederland voor mij, wellicht dat het daar beter is!
 
Was vandaag warmer dan gisteren. Maar wind was weer goed hard!
maar was zeker te doen. Stuur goed vast houden en gassen!

ik heb me vermaakt. Beetje positie kunnen vinden op de jog. Nu tijd om harder te gaan rijden!
 
1e heat: 1. Jos 2. Bart Klazen 3. Mitchell 4. Timmy, Sarik lag op de eerste stek maar viel.

2e heat: 1. Jos 2. Sarik 3. Mitchel of bart klazen 5. Timmy
 
Brakel 99% zeker wel aanwezig!

2dcgwbb.jpg
 
Afgelopen zondag de tweede manche gezien en het gaat echt hard jeuken als je langs de kant staat. Het was echt tof om de kopgroep van 4 zo dicht bij elkaar te zien. Knap van Timmy dat die er nog naar toe reed. En erg mooi te zien hoe Jos op z'n Italiaans won. Gewoon de hele wedstrijd op het achterwiel blijven zitten van Mitch en in de laatste ronde erop en erover. Wellicht kan ik dit seizoen ook nog een race meepakken :p
 
Kan ook mededelen dat rik gaat meestrijden op een aantal wedstrijden dus hebben we iemand erbij voor in de kopgroep. Als iedereen nou is ze scooter uit het stof haalt. Maken we er een super vet seizoen van. Even vraagje van mijn kant, heeft er iemand hier een mychron 3 of 4 over? die ik kan overnemen.
 
Back
Top