Deelnemers SOBW 2013

Ik hoorde vandaag al -15 gevoelstemperatuur!!! En zowieso heel het weekend onder de 0 graden, misschien moet je je dan eens afvragen of racen wel veilig is onder deze omstandigheden...
 
er zijn al rijders die aangeven dat ze niet rijden , en een heleboel die het ook niet veilig vinden! De licentiedag op het tt circuit en grasbaanraces in Vries (ook drenthe) worden afgelast!

Ik wou zelf het hele weekend gaan rijden maar ik ga ook niet rijden ,Ik heb er erg naar uit gekeken maar dit word mij te koud!

trouwens , heeft iemand hier al eens met deze kou gereden? Ik heb namelijk op straat weleens gehad dat het gas bleef hangen door ijs onder de gasschuif! (combinatie van vochtige lucht versu kou) Met o.a. Evo setup's met 21mm , meestal gebeurde dit rond het vriespunt namelijk!
 
+ dat de kou je reactievermogen in handactie behoorlijk verminderd..
merk het ook als ik lange tijd op de motor zit met deze temperaturen, als je dan moet remmen duurt het toch een fractie langer dan normaal.. en hard remmen doet dan toch zeer aan de vingertoppen
 
Ik ben d'r in ieder geval niet bij :( Inderdaad denk ik ook wel te koud, maar de scooter is ook nog niet klaar :p Hoop er op Brakel wel bij te zijn! Maar dat moet lukken.
 
Wens iedereen veel sterkte in assen komend weekend.

Vind het wel slecht van de sobw om de wedstrijd voor de laten gaan. Het is natuurlijk vragen om ongelukken en problemen ivm afvalt temperatuur.
Voor circuit Zolder is ook alles afgelast voor komend weekend.
 
+ dat de kou je reactievermogen in handactie behoorlijk verminderd..
merk het ook als ik lange tijd op de motor zit met deze temperaturen, als je dan moet remmen duurt het toch een fractie langer dan normaal.. en hard remmen doet dan toch zeer aan de vingertoppen

Dat is denk ik inderdaad nog het grootste gevaar samen met eventuele gladheid op de baan. Heb een keer op Valkenswaard gereden met -1 en je kunt er vanuit gaan dat je na 10 minuten niet meer zo hard/snel in je remhendel kan knijpen :)
 
Blablabl gewoon gaskabel in het vet en gassen. Snap het probleem niet. Maar bij sommige haken liever af dan dat Ze hun scooter gebruiken waarvoor ze gebouwd zijn. Voor de gene die niet gaan rijden. Misschien is dammen meer een sport voor je! Motoren kan ik begrijpen kwa kosten en schade wat je loopt. Maar brommer racen? We gaan geen 300 hoor!
 
Blablabl gewoon gaskabel in het vet en gassen. Snap het probleem niet. Maar bij sommige haken liever af dan dat Ze hun scooter gebruiken waarvoor ze gebouwd zijn. Voor de gene die niet gaan rijden. Misschien is dammen meer een sport voor je! Motoren kan ik begrijpen kwa kosten en schade wat je loopt. Maar brommer racen? We gaan geen 300 hoor!

:D
 
Blablabl gewoon gaskabel in het vet en gassen. Snap het probleem niet. Maar bij sommige haken liever af dan dat Ze hun scooter gebruiken waarvoor ze gebouwd zijn. Voor de gene die niet gaan rijden. Misschien is dammen meer een sport voor je! Motoren kan ik begrijpen kwa kosten en schade wat je loopt. Maar brommer racen? We gaan geen 300 hoor!

Haha.

Veel succes.

Kom in brakel wel effe kijken.
Hopelijk vanaf mei ook een paar keer aanwezig met de scooter.
 
Blablabl gewoon gaskabel in het vet en gassen. Snap het probleem niet. Maar bij sommige haken liever af dan dat Ze hun scooter gebruiken waarvoor ze gebouwd zijn. Voor de gene die niet gaan rijden. Misschien is dammen meer een sport voor je! Motoren kan ik begrijpen kwa kosten en schade wat je loopt. Maar brommer racen? We gaan geen 300 hoor!

Gaat niet om de schade van een scooter meer die van jezelf. zeker als je thuis nog een gezin hebt en nog een werkgever die toch verwacht dat je na een weekend weer komt werken.

en tja bij sommige komt het verstand pas later haha.... :p
 
Tja.

Ik kan je zeggen dat mijn baas niet echt gelukkig was met mijn actie in oktober. Dit resulteerde erin dat ik pas per februari weer inzitbaar was.

Maar ach Mitch het komt vast allemaal goed van het weekend.
Ik ben ook gewoon een mietje :p
 
nou , racen in de regen in Assen is totaal geen probleem anders! :p

Als ik mocht kiezen tussen de vorige wedstrijd in Assen , dus in de regen , of met deze kou dan is mijn keuze snel gemaakt! en ik vind regen eigenlijk 10x niks!

Maar ik heb dan ook een schurfthekel aan kou , en dus totaal geen zin om in een tent een beetje staan te bevriezen nadat je met een gevoelstemp. van zo'n -10 (teminste ,dat geven ze op) net hebt gereden! Ieder zijn eigen , ik sla over in ieder geval! Berghem denk ik weer!
 
ik hoor net dat het al -7 is daar , ik heb 2 keer eerder met zulke temperaturen in een tent en achter in de auto geslapen , dat doe ik niet gauw weer haha! het ijs zat aan de binnenkant van de auto! s'nachts flink last van kramp gehad ook!!
 
Hier hebben wij op valkenswaard toen last van gehad, gelukkig kon je daarbij makkelijk van een AC een luchtstroompje maken langs de carb die dit probleem op losten!!
 
Back
Top