Deelnemers SOBW 2013

Zeer verstandig :p Moet met de mijne ook nog gebeuren. Is bijna klaar nu :) Deze week verwacht ik hem wel af te kunnen maken :#

Ehmm jaa.. Zondag aanstaande moet de eerste wedstrijd worden, maar ik denk niet dat ik dat ga redden... Maar als dat niet gaat lukken word 1 April op Brakel de eerste wedstrijd denk ik :) Tijd zat! Om het kampioenschap hoef ik het toch niet te doen, maak toch geen kans om kampioen te worden :p
 
ik ben er zaterdag ook :)

Je kunt trouwens om je kappen wat te sparen kunstof blokjes op de zijkant maken ,scheelt al een hele hoop!
 
Indd erg netjes !
Heeft iemand ook dat theorie examen gedaan, heb eigenlijk geen idee wat ik me daar moet bij voorstellen ?
 
Is heel makkelijk, de vragen gaan over de vlaggen en hoe je je moet gedragen op de baan/parc ferme/in het paddock. Gewoon logische dingen allemaal.
 
Haha, is voor iedereen anders natuurlijk. :)

Ik heb zelf altijd de ambitie gehad om in de top3 te rijden, dan moet je niet bang zijn om te crashen. Vind het alleen maar leuk als mensen een nette scooter opbouwen, maar dat moet er niet voor zorgen dat je de grens niet op durft te zoeken straks.

Ik kan me nog ene keer arkel herinneren van jou!
 
Nu je dat zo zegt ja!!

btw in arkel lag ie een stuk of 5 keer van de baan af/in de droge sloot

Hehe, die vergeet ik ook nooit meer idd. 5 crashen op 1 dag waarvan de laatste in de sloot eindigde...deze was overigens niet droog hoor...stond tot me knieën erin :D
 
Back
Top