Deelnemers SOBW 2013

ik kom ook lekekr wat plaatjes knallen zo af en toe :)

weet niet hoe dat geregeld is bij de SOBW?
Kun je na overleg met iemand de baan op om wat foto's te maken ?
 
Vinnie je moet sowieso op Brakel komen als je die mogelijkheid hebt, daar kun je heel mooi overal langs de baan gaan staan! Dat is op een wielerbaan zeg maar.
 
@ Vinnie , ik vraag inderdaad ook weleens een hesje , meestal vraag ik het de wedstrijdleider ook even zodat die weet dat ik toestemming heb. Je kunt ook zelf gewoon een hesje meenemen en vragen.

@ Brakel kun je beter vanaf de baan foto's maken volgens mij , daar staat buitenom meestal alles vol met publiek toch?
 
Ja vanaf de baan bedoel ik inderdaad, in het midden op dat gras zeg maar, dan kun je mooi rondom schieten als je een degelijke lens bij je hebt. Daar stond ik vorig jaar ook, helaas regende het en heb ik niet veel foto's gemaakt haha.
 
ik heb reactie van de SOBW gekregen en foto's maken is geen punt :)

dus komend jaar ben ik geregeld aanwezig om wat plaatjes te schieten.
 
Top! Mijn scooter staat ook bijna in elkaar Vinnie, dus mag je daar ook even pre-season pics van maken voordat ik hem kapot crash :#
 
Heey Melv16, ik had hem een tijdje geleden al bij TB zien staan.
Een hele andere kleuren combinatie als vorig jaar maar erg netjes.
Zonde om te hem crashen :#
 
Dat klopt ja, ik zag in de pc ook grafieken van een Jog voor de race staan en toen zag ik de jouwe hier op het forum dus toen wist ik wel bijna zeker dat het om die van jou ging :p Jouwe ziet er ook erg netjes uit hoor, je bezuinigt net zoals ik ook niet op de onderdelen en wil het gewoon netjes in elkaar zetten, leuk om te zien!

Inderdaad een totaal andere kleurencombinatie, maar dit is wel meer mijn ding :#

Het zou idd erg zonde zijn om hem te crashen, maar toch zal dat echt wel gaan gebeuren haha :p Part of the job!
 
Om mee te beginnen loopt de jog niet direct onaardig.
Je zipje ook niet minder heb ik gehoord :p
Tsja, een keertje crashen heb ik ook al ingecalculeerd, je moet toch
weten hoever je kan gaan. ;)
 
Een keer crashen? Je moet incalculeren dat je dat ding binnen een paar races helemaal afschrijft. Althans...dat deed ik vroeger altijd :#
 
:? is het zo erg



:#

Haha, is voor iedereen anders natuurlijk. :)

Ik heb zelf altijd de ambitie gehad om in de top3 te rijden, dan moet je niet bang zijn om te crashen. Vind het alleen maar leuk als mensen een nette scooter opbouwen, maar dat moet er niet voor zorgen dat je de grens niet op durft te zoeken straks.
 
Zo gaat het ieder jaar weer. Mooie scooter bouwen, geforceerd erop gaan zitten om je mooie kapjes niet te beschadigen. 1x op je bek gaan, daarna issie ingegleden/ingereden en maakt het allemaal geen hol meer uit en kun je echt gaan racen :D.
 
Ik kom misschien wat voorzichtig over maar lig er niet zo wakker van hoor als ik hem neer leg.
De kappen zijn niet zo super als dat ze op de foto's lijken, dat is al met
voorbedachte rade.
Ik heb verder geen ambities, wil lekker blazen en proberen een beetje mee te komen.
Ga er echt niet zo voorzichtig mee zijn ;)

Neem in ieder geval een rol ductape mee :p
 
Hahahaha vorig jaar toen ik hem net had opgebouwd en de eerste wedstrijd had gereden zat ie ook al vol krassen :p 2e training op zn kantje gelegd hahaha :p Kon er niet om wakker liggen. Is idd wat David al zegt, moet effe ingegleden worden :p

En mijne gaat idd aardig de goede kant op !
 
Daarom heb ik er maar snel een paar pics van gemaakt :)

Denk dat je wel leuk mee kan komen :p
Succes, volgende weekend is de 1e zeker ?
 
Back
Top