Deelnemers SOBW 2013

Wie gaan er allemaal op 8maart trainen op berghem? Ik en vriend van mij gaan zowiezo zijn er mensen die zig geroepen voelen. Der moeten minimaal 20 deelnemers zijn om door te laten gaan.
 
Hmm, da's op een vrijdag, is het vrij trainen voor iedereen ?
Het is de 10e toch ook trainen op Spa? deze stond tot voor kort op de kalender bij 2race.
 
Last edited:
Sow, da's inderdaad lekker vroeg.:p


Klopt, daar gaan wij ook heen.

Is ook mijn bedoeling met de Jog, maar die datum is helemaal van de kalender af gehaald.
Heb al eens voor wat vragen gemaild naar 2race maar ze reageren niet zo vlot.

Dus weet niet of die nog wel door gaat.
 
te SOBW coureurs,

Bedankt voor je aanmelding voor de vrije training(en) op kartcircuit Berghem. Op het moment van dit schrijven heb ik al voldoende aanmeldingen en heb met de contactpersoon van kartcircuit Berghem afgesproken, dat we vrijdag 8 maart kunnen trainen en waarbij de kosten €40,- per coureur bedragen. De trainingstijd is van 12.00 uur tot 18.00 uur, waarbij de opzet is dat er 6 trainingssessies zijn van 30 minuten. De andere tijd wordt ingevuld door karts, die dus ook dezelfde trainingsopzet hebben. Voor de duidelijkheid, de SOBW coureurs rijden dus om en om met de karts dus NIET gezamenlijk. Ook afgesproken is dat de kantine geopend is zodat één ieder met begeleiders, eventueel wat aan kan sterken na de eerste racemeters.

Verder wil ik iedereen op het hart drukken dat er geen baco’s en medische dienst aanwezig is, dus bij calamiteiten ben jezelf met je reisgenoten verantwoordelijk. Voor alle duidelijkheid, het is tenslotte een training en geen wedstrijd, waarbij ook nog eens bijkomt dat er ook beginnende coureurs mee doen. Hou daar rekening mee en zorg dat je racer/scooter aan de geluidsnorm en veiligheidseisen voldoet (remmen, borgen van essentiële bevestigingen, geen lekkages en verder zoal: zie SOBW regelement).

Hopelijk houd iedereen die zich aangemeld heeft aan zijn woord en komt ook daadwerkelijk. In het verleden zijn er ook al inspanningen gedaan om vroeg in het seizoen trainingen te organiseren, maar in de praktijk bleek dat de opkomst vaak slecht was door o.a. weersomstandigheden, racer niet klaar enz. enz. Dus besef dat we deze kans krijgen op kartcircuit Berghem en bij een goede opkomst, kunnen we dan ook de vrijdag erna (15 maart) terug komen voor de volgende training.

Tot ziens in Berghem en laten we er een leuke en leerzame trainingsdag van maken.

Met vriendelijke race groet, George Fick.






dit kreeg ik net in de mail.
 
Ook ik knoop er weer een seizoen aan vast!
Ik hoorde afgelopen zaterdag dat er nu 28 deelnemers zijn ingeschreven.
Wordt dus weer een mooi seizoen!!! #5

Voor de zaterdag en de zondag cup bij elkaar bedoel je? Het begint hier ook weer te kriebelen als ik zie wie er weer allemaal gaan rijden! :)
 
Voor de zaterdag en de zondag cup bij elkaar bedoel je? Het begint hier ook weer te kriebelen als ik zie wie er weer allemaal gaan rijden! :)


Ik was vandaag op de motorbeurs en hier hoorde ik dat er nu in totaal 32 inschrijvingen waren.
Wie de zon en feestdagen gaan rijden weet ik niet, maar ik neem toch aan dat ook er meer deelnemers zijn die aan de gehele competitie meedoen.;)
Het lijkt er in ieder geval op dat het een stuk mooier zal worden en dat de scooterklasse weer 1 van de grootste klasse's gaat worden.:#
 
Moeten ze dan wel gaan opdelen in twee groepen, anders is het geen doen. Iedergeval wel mooie ontwikkeling! Luxe problemen;)
 
Het was vorig jaar al wat lastig , de baan heeft weinig rechte stukken , en er zal wel aardig wat verschil zijn tussen de rijders! dat was vorig jaar al! Het is moeilijker op die baan om even opzij te gaan vind ik.
 
Back
Top