Dealer bullshit stories.

Status
Not open for further replies.

eXoR

el Presidente
Ik gisteren ff naar dealer, voor nieuwe (std) halfpoulie voor kameraad (aerox) .. zegt ie dat die dingen niet bestaan! |( :D

Anyway, iemand anders nog van dit soort dingen meegemaakt? :p

p.s.
dit was bij De Vries, in Tolbert. :W
 
Advertisement - register to remove this

pff heel verhaal;

mari van rens wijchen

ik had men tomos staan, ontsteking dood. Ik bel hem kun je em halen en kijken wat er is. Na 5 weken bellen kwam die eindelijk ineens halen om 12 uur savonds door de week :S Naja ik bellen na 2 weken van hoe is et ermee? Ja ontsteking... denk dat et rond 90 euro gaat kosten. Ik dus ok, ding moest rijden. Na 2 weken maar weer es gebelt, moest ook een nieuwe zuiger in maar zou nog steeds 90 euro kosten :S Ok doe dus maar he... (ik was nog n00b) Na 4 weken voor de verandering maar wéér gebelt, moest een nieuwe pakking in want die 65 polini blies em er na paar meter uit. Duurde ook al 2 weken. Eindelijk na 2 maanden ofzo ding klaar, dus ik erheen. Zegt ie, das dan 120 euro :D. Ik dus wtf pipo, je zegt 90 euro. Ja vliegwiel was ook kapot en meerdere dingen had ie vervangen, maar als ik wil kon hij ook wel de onderdelen eraf halen :L Zen eerste voorstel dus. Nou ik maar betalen want ik wilde rijden. Thuis cil ff opengehaald, die "nieuwe zuiger" leek wel er verkoold van 50 meter lopen... En ook wat krassen. Verder gen problemen meer gemaakt die gast kwam me zoo de keel uit.

Laatst was ik in de buurt om iets voor men project bij de draaierij te halen, die waren er ff niet dus ik dacht, geef die mari nog 1 kans, moet nog wat hebben, nou alles moest die dus bestellen. Intussen werd ik gebeld door de draaierij dat ik men adapter op kon halen, dus ik ff weg. Kom ik terug, kon hij niet tandwielen met de adapter vergelijken, want hij had er maar 2 en de rest zou die doen moeten bestellen. Ik w8 ff, want hij loopt naar achter. Ineens blijft ie weg en begint ie een beta ark te schouwen, terwijl ik nog aan die balie sta met men vragen :S WTF ja toen ben ik maar genokt en het enige wat die kerel van mij nog krijgt is een baksteen door zen ruit.

Nog een dealer, vd braak grave

benzineslang 10 cm voor 1 euro :S
Hij durfde er ook zwaar geld op te zetten dat er geen grotere voortandwielen voor tomos zijn... Ik dus volgende dag hem meteen belachelijk maken met het bewijs :D Ik had 2 assen plus bussen bij hem besteld, ik eindelijk ophalen, wat blijkt, maar 1 as besteld en de bussen niet :S duurt nog 1 extra week...
 
ik overlaatst naar plaatselijke dealer hier wheelcat :p had nieuwe setjes remblokken nodig dus ik met hem naar binnen in zijn werkplaats. voor welke scooter een malaguti firefox hij gaat kijke dat zijn van voor en van achter de zelfde :p de 196 ike oke lekker betalen
savonds ben ik aan men firefox aant sleutelen voor ware andere remblokke :eek: dus ik dag er na terug zijn niet de juiste voor van voor hij terug kijke in zijn boek ja ik had toch gezegt dat je de 116 voor moest hebbe maar jij zij dat je 2setjes achterremme moest hebben. paar dagen later ik terug kom in zen winkel en hij was gianelli voor walleroo en zo aan het op hangen stond ik daar kwartier omdat hij eerst nog 5 ophangt voor hij me helpt als toppunt vraagt hij wil je eventjes helpen :eek: toen ik amai je bent wel voor gianelli he hij ja beste uitlate die er zijn hier op mijn dynojet kome de beste scores uit een gianelli ik aah zo en hoe komt dat overal yasuni zo goed scoort hij ja dat is niet goed je moet gianelli shot kopen want yasuni de veren trillen los en de demper schiet rond je oren en ze scheure allemaal ike goed denk zo maar voort :p
 
oftopic/LOL lijkt wel een broncode van software:p\oftopic


Ik heb keer gehad dat ik mijn contact slot moest vervangen van mijn runner, ik naar scootshop zeg; ja mijn slot draaid door kan je er een nieuw setje opzetten?
Ja hoor geen probleem, had het op voorraad liggen en kon het er meteen opzetten.
Nou meneer ging aan de slag, vraagt aan mij ja hoe krijg je die oude slot eruit?
Ums ik weet niet ows nja w8 ik bel wel iemand, hij een gast bellen die hem uitlegde dat je een schroef in het slot moest draaien en vervolgend een griptang op klemmen en dan op de tang moest slaan tot de slot er uit kwam.

Vond het opzich al raar dat het zo moest maarja, hij ging aan de slag slot was er binnen 3 min uit ofzo maar nieuwe inzetten ging niet meer want meneer had de borg pen krom getrokken.

Moest nieuw besteld worden en kon pas gemaakt worden na een paar dagen, waardoor ik dus mijn scoot niet meer opslot kon zetten tot hij gemaakt zou wroden.

NOU BEDANKT SCOOTCENTRUM Valkenswaard.
 
laat je je blok ff nakijke bij de dealer omdat er een nieuwe zuiger in moet,,,, breng je blok heen met een C-zuiger erin krijg je um terug met een D-zuiger,,,,, je raad het al, hij heeft ongeveer 5minuten gedraait en liep toen vast :|
 
een stnd mina hori cil.. 10 pen zuiger bestelle en een 12 pen peugeuot zuiger krijge :D

scootercenter venlo... de baas en zn zoon hebbe er totaal geen verstand van
 
ZHTuning said:
laat je je blok ff nakijke bij de dealer omdat er een nieuwe zuiger in moet,,,, breng je blok heen met een C-zuiger erin krijg je um terug met een D-zuiger,,,,, je raad het al, hij heeft ongeveer 5minuten gedraait en liep toen vast :|


hoeft niet altijd verkeerd te zijn...
 
Breeman oude-tonge,

Heeft veel (ook vooral kwa sproeiers) gewoon op voorraad en aangezien armon ook veel bezig is met de 15+pk scooters kun je ook goed advies krijgen.
En word gewoon netjes behandeld daar :) goede toko ;)

JPS

Ze hebben over het algemeen genoeg liggen, maar als ik ga probeer ik ook zo snel mogelijk weer klaar te zijn. Echt te onklantvriendelijk is die ''ouwe'' man altijd (bij mij iig) chagerijnig en kort af.
Ben er al vaak geweest ook op de oude locatie nog, haalde altijd superveel onderdelen voor mijn puch. Btw die andere jarno is wel relaxt, kan je altijd wel goed mee praten over dingen.

Cor mellisant tweewielers Dirksland

Uhmz hebben zo en zo niks op voorraad, weten er aardig weinig vanaf. Als de brom/scoot monteur mij al moet vragen om even te komen helpen met een scooter die daar voor reparatie staat en hij er geen flikker meer van snapt tsja... Mag ik een hpi ontsteking voor mijn puch maxi? uhmz ja even kijken.... nee sorry leveren we niet.
Mag ik sproeier maat 120 voor een keihin (zeshoekig lang model) uhm nee sorry keihin sproeiers kunnen we echt niet leveren...
Maat van me liet scooter afstellen daar. (gisteren gebeurd)
Hij: stotterd wel erg he met wegrijden.
Monteur: joah is stationair sproeier.
terwijl we vandaag een kleinere hoofdsproeier hebben gemonteerd en hij gewoon goed weg kan rijden zonder te stotteren :S
Verder wel aardig enzo kan er wel gezellig zijn, warm weer=wat te drinken. Gezellige tent maar je komt er niet ver mee.

All wheels oude-tonge

Op de brandstapel ermee ;) Snappen er werkelijkwaar niks van. Het enige motto is daar ''kloddertje verf hier, kloddertje daar en klaar'' Scooters die daar verkocht worden worden mooi gespoten maar motorisch vaak inmens gaar.
Ook wel gezellig daar maar beetje arrogant figuur waar het van is. (rob)

Ik: hoeveel pk scoor je nu met die sr? (btw gele frameracer sr uit scootin)
Hij: Pepijn ik weet wat erin zit... andere mense hoevuh dat niet te weten, ik rij toch iedereen eruit.
Ik: joh! cilinder is toch wel getuned of niet?
Hij: joah poorten zijn echt maximaal uitgevijld en de carters ook en echt alles is echt maximaal.
Ik: hmm ok ;)

Ook wel leuke tent, gezellig etc etc maar beetje amateurs-praktijken daar, hoewel er wel wat leuks van te maken is.

Fred Motoren Rotterdam.

Zat op voorraad, nette prijzen in mijn ogen. En weten er ook genoeg vanaf om geen rotzooi aan te gaan smeren.
 
ZHTuning said:
laat je je blok ff nakijke bij de dealer omdat er een nieuwe zuiger in moet,,,, breng je blok heen met een C-zuiger erin krijg je um terug met een D-zuiger,,,,, je raad het al, hij heeft ongeveer 5minuten gedraait en liep toen vast :|


WUAAHAHHAH 8P
 
Hallo Dimitri,
De C3 lagers zijn momenteel niet leverbaar, vandaar dat wij je de duurdere
(betere kwaliteit) C4 lagers op hebben gestuurd, ervan uitgaande dat je dit
goed zou vinden. Dus nogmaals, de kwaliteit van de C4 is beter dan C3
M.v.g.
van der Kruijs - Euroscooters.nl
Beneluxstraat 8
5061KE Oisterwijk

:rolleyes:
 
DME3 said:
Hallo Dimitri,
De C3 lagers zijn momenteel niet leverbaar, vandaar dat wij je de duurdere
(betere kwaliteit) C4 lagers op hebben gestuurd, ervan uitgaande dat je dit
goed zou vinden. Dus nogmaals, de kwaliteit van de C4 is beter dan C3
M.v.g.
van der Kruijs - Euroscooters.nl
Beneluxstraat 8
5061KE Oisterwijk

:rolleyes:

erg dit
 
Heb ff scooter-les gegeven ;)

Beste,

Alvast bedankt voor de snelle respons!

Ik zou toch liever C3 lagers krijgen.
C4 lagers laten meer speling toe, wat natuurlijk voordelig is als de scooter
langere tijd hoge RPM's draait en het lager meer kan uitzetten, maar bij een
laagtoerige standaard scooter zie ik er het nut niet van in. Het is eerder
nadelig, de extra speling heeft verhoogde slijtage tot gevolg.

Bij deze zou ik dus graag op de hoogte gebracht worden als de C3 lagerset
opnieuw voorradig is; indien het natuurlijk mogelijk is dat ik de C4 lagers
terugstuur.

Vriendelijke groet,

Dimitri Hongenaert
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top