Dealer bullshit stories.

Status
Not open for further replies.

eXoR

el Presidente
Ik gisteren ff naar dealer, voor nieuwe (std) halfpoulie voor kameraad (aerox) .. zegt ie dat die dingen niet bestaan! |( :D

Anyway, iemand anders nog van dit soort dingen meegemaakt? :p

p.s.
dit was bij De Vries, in Tolbert. :W
 
Advertisement - register to remove this

BartR. said:
Waar kom je vandaan dan? aangezien massink voor mij 15min rijden is:W
Er loopt idd wat personeel rond waar je de meest leuke dingen van krijgt te horen8P. Maargoed, ik wacht ook altijd tot Arjan of Jarno mij komt helpen.

ja arjan is altijd wel tof:) ik woon er 30min vandaan ongeveer:)
 
Ruben said:
Klopt ze hebben ook veel op voorraad. Alleen je staat verbaasd wat ze voor Malossi krukaslagers (€95 meende ik) en een Polini EVO 6 (€350 denk ik zoiets) vragen. Dat zijn absurde prijzen.

Ze kunnen zoveel meer verdienen als ze gewoon hun prijzen verlagen. Het enige voordeel is dat ze gelukkig wel veel hebben voor 18+ pk scooters. En natuurlijk een Tovami bank 8)

Maar met wat bedoel jij "goedkoper dan online shops" wat voor onderdelen ?

Heb je het nu over Van der Heijden of Dijkman? Neem aan van vdh.

Bij vdh staat wel een bank maar je moet in de winkel wachter als je scooter erop gaat.
 
BartR. said:
Waar kom je vandaan dan? aangezien massink voor mij 15min rijden is:W
Er loopt idd wat personeel rond waar je de meest leuke dingen van krijgt te horen8P. Maargoed, ik wacht ook altijd tot Arjan of Jarno mij komt helpen.

Same here :W

Wacht ook altijd op Arjan of Jarno, de rest ligt me niet helemaal :X
 
Ik kwam een keer bij de plaatselijke fietsenmaker of ie toevallig even het rechter uitlaatbout tapeindje opnieuw kon tappen.
Was met een XSH max tuned speed....
Hij kijkt ff n halve minuut : zegt ie, nee dat kan ik niet, deze cilinder is dood... OMG

Later ff bij wouter gedaan, binnen n paar minuuten was t tapeinde weer als nieuw :emo:

Mja dan voel je je toch wel even kut
 
TunedFox said:
Heb je het nu over Van der Heijden of Dijkman? Neem aan van vdh.

Bij vdh staat wel een bank maar je moet in de winkel wachter als je scooter erop gaat.

Dan doe je wat verkeerd denks. Destijds mocht Mike@rox en ik gewoon achter de Rox van Mike testen...
 
Ruben said:
Klopt ze hebben ook veel op voorraad. Alleen je staat verbaasd wat ze voor Malossi krukaslagers (€95 meende ik) en een Polini EVO 6 (€350 denk ik zoiets) vragen. Dat zijn absurde prijzen.

Ze kunnen zoveel meer verdienen als ze gewoon hun prijzen verlagen. Het enige voordeel is dat ze gelukkig wel veel hebben voor 18+ pk scooters. En natuurlijk een Tovami bank 8)

Maar met wat bedoel jij "goedkoper dan online shops" wat voor onderdelen ?
Malossi geslepen krukaslagers kosten daar echt geen 95, maar 80 voor een setje.
Evo6 weet ik zo niet, maar bij Dijkman zijn de Evo's absoluut NIET duur, dus die 350 lijkt me sterk. Maargoed, dat kan ik niet met zekerheid zeggen.
 
Ruben said:
Dan doe je wat verkeerd denks. Destijds mocht Mike@rox en ik gewoon achter de Rox van Mike testen...


zoals je wel weet ruben kom ik altijd bij van de heijden. De prijzen zijn er er wel hoog ,alleen wil peter altijd wel wat met de prijs doen als je zegt dat het ergens anders veel goedkoper is. Hij heeft ook niet zo heel veel spul op voorraad voor de snellere scooters omdat ie weet dat toch niet tegen de internetprijzen opkan. Iedereen denkt dat marcel de man is met meeste kennis daar, maar dat is toch echt peter die heeft veel meer ervaring met scooterblokken...
Voor de rest als je op de dyno bank bij hem wil, laat ie je wel alleen maar ligt eraan hoe lang ie je kent, niet meer dan logisch.......
 
tommy said:
zoals je wel weet ruben kom ik altijd bij van de heijden. De prijzen zijn er er wel hoog ,alleen wil peter altijd wel wat met de prijs doen als je zegt dat het ergens anders veel goedkoper is. Hij heeft ook niet zo heel veel spul op voorraad voor de snellere scooters omdat ie weet dat toch niet tegen de internetprijzen opkan. Iedereen denkt dat marcel de man is met meeste kennis daar, maar dat is toch echt peter die heeft veel meer ervaring met scooterblokken...
Voor de rest als je op de dyno bank bij hem wil, laat ie je wel alleen maar ligt eraan hoe lang ie je kent, niet meer dan logisch.......

Ben het helemaal met je eens :) Misschien heb je gelijk over Peter, maar ik verbaas me soms over de dingen waar Peter niets vanaf weet en Marcel daarintegen wel. Maargoed ieder zijn specialiteit. Peter moet weer eens bezig met zijn Neo's ;)

BartR. said:
Malossi geslepen krukaslagers kosten daar echt geen 95, maar 80 voor een setje.
Evo6 weet ik zo niet, maar bij Dijkman zijn de Evo's absoluut NIET duur, dus die 350 lijkt me sterk. Maargoed, dat kan ik niet met zekerheid zeggen.

Ik doel op Van der Heijden met die hoge prijzen...
 
Ben ook wel eens bij vdh geweest, probeerde mij een TNT filter aan te smeren terwijl ik om een Twin Air vroeg. Maargoed cilinder poetsen was daar wel gelukt, al vond ik 15e een beetje duur daarvoor.

Maar om daar op de bank te mogen moet je hem kennen oid?
 
tommy said:
Voor de rest als je op de dyno bank bij hem wil, laat ie je wel alleen maar ligt eraan hoe lang ie je kent, niet meer dan logisch.......

Bedoel je dat je alleen een run mag draaien? Afstellen kon ook al niet. Ja moesten hun dat doen en me scooter dus daar achterlaten
 
BOERI said:
Maar om daar op de bank te mogen moet je hem kennen oid?

Het is niet zo, je kent ze niet dus je mag ook niet op de testbank. Het is maar denk ik van: Peter kent je amper dus laat hij je ook niet op de testbank. Hij laat zeg maar 'kennissen of vaste klanten' op de testbank/ mogen erbij staan
 
BOERI said:
Ben ook wel eens bij vdh geweest, probeerde mij een TNT filter aan te smeren terwijl ik om een Twin Air vroeg. Maargoed cilinder poetsen was daar wel gelukt, al vond ik 15e een beetje duur daarvoor.

Maar om daar op de bank te mogen moet je hem kennen oid?


nee je hoeft hem daar niet voor te kennen , alleen als je hem wel kent mag je zelf met de bank werken. als ie je niet kent bestuurt ie de bank zelf wat uiteindelijk dus ook meer kost, maar is altijd wel wat te overleggen met hem....
 
tommy said:
nee je hoeft hem daar niet voor te kennen , alleen als je hem wel kent mag je zelf met de bank werken. als ie je niet kent bestuurt ie de bank zelf wat uiteindelijk dus ook meer kost, maar is altijd wel wat te overleggen met hem....

Ben jij diegene die een keer bij vdh kwam met een frame wat gelast moest worden?
 
of wat vind je van 600 euro voor een cilinderkopje vervangen :S paar jaar terug al maar doe nu alles zelf. Heb het later voor 17,50 laten maken :S
Bij een ander. ga er nu uit principe niet meer heen
 
even mijn cilinderkop vervangen.
Dat word 600 euro, maar ik mocht hem ook inruilen :S

Ik wil niet weten wat hij onder cilinderkop verstaat :S
Bike en scooterworld nieuwegein
 
Michiel-zip said:
even mijn cilinderkop vervangen.
Dat word 600 euro, maar ik mocht hem ook inruilen :S

Ik wil niet weten wat hij onder cilinderkop verstaat :S
Bike en scooterworld nieuwegein

sorry hoor maar dan ben je echt een debiel als je dat nog betaald ook:)
 
om nog maar even ontopic te gaan:

cycle parts te hellevoetsluis,

een cilinder pakking, 15 euro (1 pakking) ja dit is een echte malossi pakking

een keerring, 25 euro (1 keerring) ja dit is een echte yamaha originele

imitatie? nee dat is troep wij verkopen geen imitatie
 
Ik bij de fietsewinkel

Staat daar een of andere leipo, met zijn scooter..

100% standaart
+ een reverse
En een twin air op zijn 12 mm 8P
Liep voor geen reet..

Zegt die dealer:

ZOO, je bent wel serieus bezig geweest he?

8P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top