Dealer bullshit stories.

Status
Not open for further replies.

eXoR

el Presidente
Ik gisteren ff naar dealer, voor nieuwe (std) halfpoulie voor kameraad (aerox) .. zegt ie dat die dingen niet bestaan! |( :D

Anyway, iemand anders nog van dit soort dingen meegemaakt? :p

p.s.
dit was bij De Vries, in Tolbert. :W
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by aralfa
remblokjes Aerox: vraagt i voor of achter terwijl ze gelijk zijn , {schaafsma tweewielers Menaldum}

Weet je dat zeker? Volgens mij is het remblokje voor de voorrem wat kleiner dan het remblokje voor je achterrem...
 
Originally posted by eXoR
Ik gisteren ff naar dealer, voor nieuwe (std) halfpoulie voor kameraad (aerox) .. zegt ie dat die dingen niet bestaan! |( :D

Anyway, iemand anders nog van dit soort dingen meegemaakt? :p

p.s.
dit was bij De Vries, in Tolbert. :W

Jaaaaaa, de Vries:D

Opperbruut daar. Mja, die leven in het puch maxi tijdperk, de meesten dan.

Voordat ik de goede vliegwiel trekker had ben ik 5 keer heen en weer gefietst ofzo:)
 
ff een tip dan,mocht je naar de vries gaan voor onderdelen voor brommers of scooters vraag dan ALTIJD eerst naar Erik die dewd weet veel en regelt ook de brommer/scooter zaken ,en jah vroeger wisten ze echt nix nu zijn ze zeer goed op de hoogte aangezien ze mij zelfs cils. kunnen aansmeren :p
 
Hier bij Bogaert in Hulst (ja, iedereen mag het weten :p ) kan het letterlijk maanden duren als je em vraagt iets te bestellen, bijvoorbeeld pakkingen ofzo... en het is een afzetter, en hij weet er geen hout van
 
Uhmm:
Ja, dit is een MT spanningsregelaar (was dus een gelijkrichter en dat verschil is heel duidelijk te zien).

Nee, wij verkopen niet zoveel voor MT(X), zoveel zie je die oude dingen niet meer.

Uhh, owwww, MT, hmmm, oww, hmm, dat is toch weer 10 jaar geleden....

vd burg in Ehv
 
"Yasuni komt uit Japan, en da's allemaal troep"
"Met een roze TP en een Ixil twin ga je 140 digi, en je kan gewoon de standaard afstelling van je scoot gebruiken"

Wim de Reus, Zwanenburg

er zijn er nog meer, Casper heeft meer ervaring daar
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top