DaanJE's weekend report

Daanje

Well-Known Member
Terug van weggeweest 8)

Het begon met werken. Daarna maar naar huis toe, wat eten en meteen naar me vriendin gegaan :)
Daar effe samen gedoucht en bakkie koffie gedronken.
Er was weer een verjaardag, dus gingen we heen met z'n 2en. Dus meteen de stad in (Amsterdam). Daar aangekomen eerst de pinotovriend leeggetrokken en meteen naar de mac :)
Daar wat gegeten en gereld en ook maar Stealth^ (aka Sebastian) gebeld om te vragen of hij ook uitging. Ging hij wel, maar niet in Amsterdam (godzijdank 8)).
Toen eerst op zoek gegaan naar een of andere kroeg op het Leidse, maar dat was saai. Kwam ambulance aangereden en voerden een paar dronken Engelse nerds af :)
Mja, we wilden geen toeristen in de buurt, dus liepen we maar naar Rembrandts. Daar was het al veel drukker en gezelliger :W
Toen maar de Cocos ingedoken. Kwam de jarige Joppin er niet in, omdat ze geen legitimatie bij zich had en ze zo klein is. Ze was trouwens net 18 geworden.
Ik was ondertussen al binnen met me vriendin en we zaten al lekker te zatten aan de bar 8) Na veel gezeik was ze alsnog wel binnen gekomen, dus let's party on :)
Toen kwam er ineens een wijf naar me toe en ja hoor, het was mijn ex die ik toendertijd van me broertje had afgepakt :rolleyes: Ze probeerde het een en ander, tot mijn vriendin in actie kwam :) Echt een Supergirl ;) Daarna was het voor mij tijd om in actie te komen, want een of andere kale oude dronken vent zat achter me vriendin aan. Zat ook aan der reet. Ik dus erop af en zeggen dat ie van me vriendin af moest blijven. Beetje gezeik, dit dat zus zo, maar uiteindelijk vielen zijn ogen op een paar andere chix. Was ik er van verlost :)
Kwam later nog een ander wijf naar me toe, echt sick, bijna me ex, maar ik had der afgewezen, omdat der tieten te groot waren en hingen en ze te veel geneukt was door anderen. Ze vroeg zo van:
"He Daniel, ik heb een idee, laten we volgende week naar de bios gaan"
ik: "of zullen we dat niet doen" :)
Ze voelde zich zwaar beledigd en ging maar snel weg :) Kwam nog een of ander meisje uit me klas naar me toe waar ik es mee geflikflooid had, maar die wou me gelukkig niet :) Phieuww 8)...
Ondertussen toen ik dus met haar stond te praten, zat een maat van me aan mijn vriendin. Nou, laat ik het zo zeggen, ik dacht dat het een maat was, maar dus niet :|
Hij probeerde haar echt te zoenen enzo en ik zag dat me vriendin het dus niet leuk vond enzo en hij hield haar echt vast. Ik ging helemaal over de rooie en sloeg toen me bierglas kapot op ze hoofd. Wel zonder van het bier btw :|
Ik snap niet waarom sommige mensen niet hun eigen vriendin kunnen zoeken, ipv aan andermans vriendin te komen...
Ik haat dat soort gasten echt.
Mja, hij ging toen maar snel naar huis toe en wij verder feesten :)
OMFG, ik was echt ladderzat, niet normaal :) Toen in de nachtbus terug hadden me vriendin en ik de hele achterbank in beslag genomen, want we waren beide helemaal heen :)
Eenmaal bij mij thuis aangekomen gingen we effe wat noodles maken en heleboel chocoprinces eten :)
Filmpje gekeken en de normale dingen gedaan en toen wezen slapen. Stond de volgende ochtend, dus vandaag eenmaat van me voor de deur die bij de Korps Mariniers zit. Schopte ons echt eruit. Hij trok dus de lakens van ons af en zag dat we allebei naakt in bed lagen. Hij zei zo van: oh, sorry en rende naar de koelkast om wat te drinken in te schenken met een knalrooie kop :) Ik kwam ondertussen de huiskamer ingelopen in me boxer, krabbend aan me ballen (sorry Sander, moest het toch effe zeggen :p) en hij keek me aan. Zei hij van: Je vriendin heeft wel een mooi lichaam. Ik zo van: weet ik :)
Toen waren we maar met z'n 3en de stad ingegaan en toen richting huis weer. Gewoon een normaal routineweekend dus :)
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by magicelmo
lol daantje werdt weer van ze bed gelicht :)
Maar je had wel weer veel bekijks van eht vrouwelijkschoon, of was het niet zo schoon :p

Een paar waren cker lekker, maar een weer een paar anderen waren ged genoeg om effe een nachtje te stoten :)
 
Wow, smilieflood 8)

Daniel, zo te zien een geslaagd weekend! :)
Ik ga ook geen report tikken ik vat samen: afgelopen week tentamens - vrijdag hele avond cafe - zaterdag disco - nu koppijn :(
 
Mijn weekend report:
Zaterdag ochtend ontslagen uit het ziekenhuis, thuis aangekomen gelijk naar mn scooter gerend, effe een trapje gegeven, effe stationair staan gassen, achter de pc gedoken, visite ontvangen, en ongeveer 2 uur nadat ik was ontslagen uit het ziekenhuis ben ik gaan sleutelen + sjeezen op mn scoot :)
Volgens de dokter mocht ik weer scooterrijden als ik aanvoelde dat het weer kon, en het ging best goed :D
Owja verder heb ik nog wat tv gekeken, nog meer scooter gesjeest.
Vandaag: gedoesjt (het ging gelukkig weer:)), uit eten geweest met mn ex, effe naar een vriend geweest, en ik zit nu alweer achter de pc...
 
hmz vet weekend weer daanje 8)
had je nog een kamikaze swa achter het stuur in de bus? Zal ik niet snel meer vergeten. : "Welkom bij de busreis naar de Bijlmer.." en dan met 140/150 oto's in halen op de snelweg :)

mijn weekend suckte. Beetje financiele crisis dus niet veel gedaan :|
Vrijdag snowboarden in snowdome, ging vet. Alleen heb ik meer aan de bar gezeten :rolleyes:
Zaterdag: ff naar de stad naar engelse kroeg. Waren wel wat lekkere chicks maar niet echt veel bijzonders. Nog een uurtje staan babbelen met eentje, wel nummer gehad maar niks bijzonders dus maar gelijk weer gewist :)
Toen belde nog een chick of ik naar een feest wou komen, maar ik had geen geld dus kon niet. Wel jammer want die chick is echt lekker. (is ook me toekomstige vriendin, ze weet het alleen nog niet :) ) . Vandaag niks boeiends gedaan, slapen :) Net ff nog langs een vriend geweest, en nu ga ik zo pittuh.
 
Originally posted by Tha Bomb
hmz vet weekend weer daanje 8)
had je nog een kamikaze swa achter het stuur in de bus? Zal ik niet snel meer vergeten. : "Welkom bij de busreis naar de Bijlmer.." en dan met 140/150 oto's in halen op de snelweg :)

Nee, jammer he :)
Ik kreeg ook al een flashback in de nachtbus toen we de Gooiseweg op draaiden :)
Ladies and Gentleman, this is your captain speaking. This is a direct flight to Tha Bijlmer :) Please fasten your seatbelts and enjoy the ride })
 
Laat ik ook effe een korte samenvatting geven!

Vrijdag:
1530: Kebab eten!!Das echt zo lekker he!!!Dat eten regeert echt!!!
1600:werken
2200:Klaar met werk en me vrouwtje staat dan ook al klaar om gezellig naar huis te fietsen:rolleyes:
2300:neuken
0100 effe slapen
Ehm ergens rond een uur of 1300 wakker worden en dan ook maar effe neuken.
Ehm daarna effe samen douchen.
1530 Kebab scoren :p
1600 Werken
2100 Naar huis en weer neuken en zo en dan volgende ochtend weer neuken en daarna effe lekker eten gekookt voor mij en me vrouwtje en daarna naar huis!!!
Vier activiteiten dus:
Eten,neuken,werken en slapen(niet echt een activiteit:D)!!!

8)
 
Eehm ja, dit was een saai weekend voor mij.
Mja, vrijdag geen zin in college, dus lekker nix gedaan. ff langs uitzendbureau gegaan voor werk en ik kon gelijk aan de slag. Dus ´s avonds 2 uurtjes gewerkt, daarna me vriendin opgehaalt. uurtje of 1 vriendin terug gebracht en daarna slapen.

Zaterdagochtend vroeg eruit want ik moest basketballen. Opgehaald door Carma in Renault 5 en toen moesten we een asielzoeker ophalen. Op terugweg naar ons dorp nog ff een Yaris zitten pesten, alleen banden spinden alleen maar toen we aan het optrekken waren. Daarna nog met 40 achteruit door het dorp gesjeezd en 4 rondjes rotonde gedaan. Toen eindelijk naar Groningen voor wedstrijd, gewonnen natuurlijk:) Terugweg weer beetje gesjeezd en mensen zitten klieren met ruitenwissers enzo, heel flauw. Wel leuk:)

Toen was ik weer thuis, en heb ik scooter gepakt. Beetje sjezen hier in de buurt, en toen vertrokken naar dorp hiernaast om nog een wedstrijd te gaan spelen. Weer gewonnen. Na thuiskomst vriendin gebeld en naar de stad vertrokken om film te kijken. Good Advice gezien, was wel lache. Vriendin weer thuisgebracht, want die had maandag tentamen en ging dus niet stappen, mja, ik ook niet, want ik moet woensdag eraan geloven.

Dat was het wel, boring dus.
 
daanje, 'k vind dat je perfect hebt gereageer op die zogenaamde vriend van je (die wat aan je vriendin zat)

alleen jammer dat je 'm met een bierglas sloeg i.p.v. met een baksteen :)

zoiets heeft iemand me dan ook geflik (in mindere mate) die sloeg z'n arme om m'n vriendin en wou zo achter haar dansen. zij vond dit dus (nat.) vervelende dus heb ik die gast maar ff van het podium af geflikkerd waar we op stonden,

haha en toen lag ie daar op de grond en liep ie weg.

bah jah! van zo'n gasten word ik echt doodziek!
 
Maar kijk...sommmige gasten die dat doen...tja... die hebben gewoon zon lekkere kop om op te rossen..
En soms tja... lukt het wel met een woordje, en een biertje te hebben ontvangen.
 
Back
Top