Custom Yamaha Aerox (nu met foto's!)

Status
Not open for further replies.

Dragspert

Bob, maar nu #13
Ik heb hier een Yamaha Aerox staan waarmee ik van plan was deze zomer mee naar mijn werk te rijden. Aangezien ik toch liever een andere auto koop deze zomer, doe ik hem weg.

Alles is nieuw, gereviseerd of vervangen voor goed spul

Aerox R uit 2005

STR8 koplamp verwerkt in de voorkap
Kiesler evo2 monoseat verwerkt in de achterkap
Rode STR8 zadelhoes
STR8 sportstuur
TNT clamp
KIESLER achtervelg!
Gilera ICE spatbord
Stage6 benzinemeter

Dit alles is gespoten in een combinatie van Piston grey van Kia.
Het zadel was na het kleuren meten uitgekomen op RAL3000
Dus ook de velgen en stukjes gaas zijn gespoten in RAL3000.
Ook de rode stickers zijn besteld in RAL3000 om dit alles te laten matchen met het zadel.
Verder zijn de witte startnummer vlakken gespoten in RAL9001.

Uiteindelijk is het dus een Ayrton Senna replica geworden.
Een MVagusta F4 Senna editie heeft model gestaan voor deze replica op een Rox

De setup van de scooter is volledig standaard, alleen de standaard 50cc cilinder is opgeboord naar 71cc. De poorten zijn verder niet verlegd, dus dit betekend voor op straat zo'n 65km/h maar wel lekker vlot optrekken(af en toe eens autowheelies)
Op de foto is een Orginele Italjet Dragster uitlaat te zien. Deze blijft er ook op zitten bij de verkoop.


Op de foto's zijn de binnenkappen nog vies, maar deze zijn ook professioneel overgespoten in matzwart met het orginele grove effect (zien er perfect nieuw uit)

Aan het achterwiel is een nieuwe Braking wave schijf gemonteerd, met uiteraard nieuwe remblokjes. Aan de voorkant zijn enkel nieuwe blokjes gemonteerd.

Achter is er ook een splinternieuwe YSS Diamond veer gemonteerd. Deze heeft alleen wat krasjes opgelopen omdat de kiesler velg er tegenaan liep tijdens het inveren. Aangezien er met dit alles maar ongeveer 3km gereden is is dit zeer miniem, en ik zal dit ook proberen volledig weg te poetsen. Om dit op te lossen zit er nu een Stage6 ophoogblokje onder, in combinatie met een IGM ophoogblokje.

De voorvork is opnieuw gespoten in Kia 6c zilvergrijs, en tevens is hier nieuwe carbonfolie omheen getrokken.

De velgen zijn -zoals eerder vermeld- gespoten in RAL3000, en het velgbed en velgrand zijn hoogglans gepolijst. Uiteraard is ook dit professioneel gebeurd en zie je dus geen enkel schuurkrasje in het gepolijste metaal.

Kortom, een vrijwel nieuwe aerox met 6000km op de teller, die ook qua kapwerk weer volledig nieuw is, en zelfs mooier dan dat!

Uiteraard zit er nergens geen enkel krasje, en is de scooter perfect afgesteld en staat klaar voor weer heel wat rijplezier deze zomer.

Zoals je op de foto's ook ziet, is het achterlicht meegespoten. Dit is op dusdanige manier gedaan, dat er nog steeds normaal rood licht doorheen komt! tevens kun je er een lexuslamp bij krijgen die er 1x in heeft gezeten.
Echt een scooter van een liefhebber, voor een liefhebber


Foto-KDZNB3PX.jpg


Foto-XQXGNVIK.jpg


Foto-P3BCRJY8.jpg


Foto-4WVMN6HE.jpg


Foto-BAZJ7L6I.jpg


Foto-ZFQUXIGJ.jpg


Foto-4YI3BR6A.jpg
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top