cross vegen

Kuit@NRG

200 pktjes
ik heb hier een cross gekocht van iemand maar er zit een veeg op de zuiger en in de wand is hier mee te rijden foto's komen nog heb geen webspace meer.

zoniet wat ie er nodig om hem weer te laten lopen ik zat te denken aan een poetsbeurt en een nieuwe zuiger.

ik heb geleert dat als je een zuiger zonder zuigerveer in de cilinder laat vallen op een vlakke ondergrond dat ie soepel naar beneden glijdt op de helft ong
 
Advertisement - register to remove this

oude speed fkt zit ook vol vegen en rijdt ook hard,dus wat zijn het dan zijn de vegen in de cilinder voelbaar zo ja of niet,want ik snap niet echt wat je nou met vegen in je cilinder bedoelt......
 
Is altijd moeilijk te zeggen zonder de cillinder in je handen te hebben gehad. Poets hem op, als de strepen dan nog zichtbaar/voelbaar zijn laat je hem ophonen. Natuurlijk icm een nieuwe zuiger.
 
de vegen, daarmee bedoel je alu in je cil?? probeer het alu er zoveel mogelijk uit te halen, als je er zo een nieuwe zuiger in zet en je gaat er mee rijden, geheid dat ie weer vastpeerd,

tis maar wat me geleerd is, kzeg niet dat het werkt... greetsz Xander..
 
Originally posted by PaulPhantoM
:D

Een alu cil kan toch echt gehoond worden , vele in me handen gehad , o.a me eigen Evo 70.

Heb e.v.t een pix van een gehoonde Manston 1 .

:*

Diamanthonen heet dat, heb zelf net mijn cross laten doen bij de jager.:p
 
Als de "vegen" voelbaar zijn in de cilinder dan zal deze idd gepoetst moeten worden wil je het netjes doen.
Als ze op de zuiger ook voelbaar zijn dan zou ik die zeker vervangen.
 
Back
Top