Corrado-meeting gaat fout....

RobinL

K*t meeuwen!
Corrado Club Nederland heeft/had dit weekend de 11-stedentocht voor hun leden georganiseert. Nu is het toch iets anders verlopen zoals gepland.

Er ging iemand uit Spijkenisse naar deze meeting (Zwarte Corrado, 2.0L Turbo Audi TT blok) samen met de beste vriend van de vriend van me zus. Ze zouden overnachten op een camping alleen zijn daar helaas niet aangekomen. Ze zijn vannacht uit de bocht gevlogen met 80 km/u door het gras heen gegleden en daarna door een heuveletje of zoiets gelanceert tegen een dijk of dam, de passagier (Peter) was op slag dood en de bestuurder (Danny) ligt nu zwaargewond in het ziekenhuis, hij is sinds het ongeluk 1 keer bij bewustzijn geweest maar ging gelijk weer out. De MRI-scan laat zien dat hij schade aan zijn hersens heeft maar welke kunnen ze nog niet zeggen.

Het broertje van Peter (20 jaar) is vandaag jarig, maar is nu alleen thuis omdat z'n ouders op vakantie zijn... Die moet nu dus dingen regelen om het lichaam van ze dooie broer naar Spijkenisse te krijgen....

De vriend van me zus (Remy, Beste vriend van Peter) is ook bezig met een corrado en komt zelfs hier op het forum (Extremy) omdat hij z'n polini NRG nog heeft. Ik heb dit topic aangemaakt eigenlijk voor Remy, want hij kent Peter al sinds de basisschool, maar ook ik wil wel ergens me verhaal kwijt, aangezien ik al meerdere keren met Peter heb zitten lullen en we wel lol hadden, maar dat kan nu dus ook niet meer.... Maar het is vooral voor Remy, want het is gewoon moeilijk.

PS. Als een mod hem toch in General Chat wilt hebben kan die dat doen...
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Veel sterkte man! Ook voor familie en vrienden die hier misschien verder wel rond hangen. Altijd kut als zoiets gebeurt en het zo dichtbij je komt. Vaak hoor je van die verhalen over andere mensen, maar als je dan zelf het een keer mee maakt, dan heeft dat een super grote impact op je. Ik kan me voorstellen dat je dit kwijt wou. Veel sterkte en gecondoleerd..
 
gecondoleerd.. echt erg man....
en ook weer een corrado minder :( (maar dat is uiteraard niet van belang in dit geval)
 
Veel sterkte, jammer dat het juist iemand moet overkomen die zich netjes aan de regels hield (mag ik toch aannemen als je met 80 uit de bocht gaat)
Gecondoleerd.
 
Back
Top