Condoleances Mario van der Heijden

Kenny

gepensioneerd
Vandaag hoorden wij het nieuws dat één van de toptuners -mischien wel niet DE tuner van de afgelopen jaren- op 41 jarige leeftijd is overleden.

Ik kan hier alleen maar spreken over zijn werk in het scooterracen, waarbij ik ook weet dat hij ook quads,karts en nog veel meer tunede.
Hij was onder andere de tuner van yrjo v mill in het begin van het scooterracen en samen met hem is yrjo meermaals kampioen geworden.
In de loop der jaren zijn daar meer mensen bijgekomen zoals wilco verhoeven,thoms team(harm v gaalen) en fred motoren team (thomas blok).

Mario kampte al een lange tijd met allerlei ziektes en heeft al jaren moeten vechten voor zijn leven. Ik heb daarom ook altijd diep respect gehad voor zijn werk en doorzettings vermogen.

Zijn overlijden kwam bij ons dan ook deels onverwacht, omdat aan het begin van de week de vooruitzichten juist positief waren in tegenstelling tot een aantal weken terug.


wij willen hier namens stichting sbo dan ook via deze weg onze condoleances uitbrengen en de familie en vrienden veel sterkte wensen met dit verlies.

Stichting Sbo



voor degene die ook hun steunbetuiging willen doen, graag hier.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Erg bekende naam, het schijnt een grote jongen in de scooter wereld te zijn geweest, ik ken hem verder ook niet.

Rust zacht...

Gecondoleerd aan alle nabestaanden.
 
Ik hoorde vandeweek al dat hij in een coma was geraakt en dat het slecht ging, maar het gaat toch altijd te snel dit soort dingen.
Mijn medeleven gaat uit naar zijn familie en vrienden, veel sterkte in deze moeilijke tijden.
 
Zeker een groot verlies voor de scooterwereld.

Sterkte toegewenst!

ps: hoe oud is deze man geworden als ik vragen mag?
 
sterkte toegewenst aan iedereen die dicht bij hem stond
het is altijd lastig een dierbare te verliezen, helemaal op zo'n jonge leeftijd
 
41 jaar... veel te jong natuurlijk, erg triest zoiets.
Wens familie en vrienden veel sterkte met het verwerken van dit verlies.
 
woorden schieten ons tekort om te zeggen hoe treurig we het vinden dat dit heeft moeten gebeuren, Mario is in onze ogen iemand geweest die ondanks al zijn kwalen zich helemaal kon laten gaan in zijn hobby, 2-takt tuning. Iets wat hij vol overgave deed.

Onze gedachten gaan uit naar zijn familie en vrienden, en wensen hen veel sterkte in de komende moeilijke periode.

Kees kentrop
Gé Ligtermoed
Caine kentrop
Co kentrop
 
g-one said:
woorden schieten ons tekort om te zeggen hoe treurig we het vinden dat dit heeft moeten gebeuren, Mario is in onze ogen iemand geweest die ondanks al zijn kwalen zich helemaal kon laten gaan in zijn hobby, 2-takt tuning. Iets wat hij vol overgave deed.

beter kan ik het niet uitdrukken...
mijn condoleances ook persoonlijk
 
Back
Top