cil vervange door dealer. gia shot. en ik ga als een snor

Status
Not open for further replies.

Quincy

Well-Known Member
goede dag,

ik heb net me roxje op gehaalt. nu weet ik inrijden. maar hij gaat maar 30. heel langzaam naar de 40. is dit door dat de role nog std zijn? of de prop er in zit ( weet dat ie dan niet super loopt) of me sproeier of wat??

mja
ik ga morge wel weer terug. maar mis weten jullie het al.

mvg
 
Advertisement - register to remove this

oke ik heb even dealer gebeld. uitgelegt. die zegt dat hij vanzelf beter gaat lopen. in het begin was hij echt sloom. eind van de rit kwam ie op 38 km/h klopt het ook echt als ik vandaag 100 km ga rijden dat hij al sneller meot gaan. want hij gaf als optie prop er uit. maar met een gia shot loopt ie dan te hard toch?. klopt dit wat hij zegt of niet.

graag reacties .

alvast bedankt.

Q
 
ik snap zowiezo niet waarom er een prop in zit met zo'n uitlaat..

dat ie sneller gaat lopen is onzin ,mischien wel iets (5 km ofzo).

ik denk dat hij de scooter gewoon zo laat lopen omdat ie bang is dat het anders kapot loopt oid..
 
ja std rolle. en het ging niet om snelheid melf. omdat me andere gebroken was en een nieuwe moest. de snelheid komt nog wel. maar ik vroeg iets. maar ik ga dat wl eens proberen heb 4,5 rolle ligge.
 
nee maar tussen niet goed. en 30/40 zit voor mij als noob zelfs een verschil. oja toen strax onderweg viel ie zelfs uit dat ik stopte. kan het dan zijn dat de prop zoo klein is dat hij hem te veel begrenst.
 
nou rolle vervange door 4,5g vario ring er uit. niks helemaal geen vooruit gang. 28/30 gaat ie. en in het begin lijkt het wel of er vuil in de carb zit en er dan weer door schiet. nu zij die monteur. ja dat moet nog even zoepel worden. maar na 100km gerede ongeveer nog geen verschil ( rollen en rind later pas gedaan.)
zou iemand weten wat het is? moet ik dan toch die prop op boren. dat hij 50 loopt. dat de prop echt zo klein is dat hij hem naar 30 begrenst? :S

mvg
 
Je laat je cilinder en uitlaat door de dealer vervangen.... en hij loopt kut.

Wat ik zou doen = terug gaan naar de dealer en zeggen: fix het maar.
Nou kan je wel zelf eraan gaan lopen klooien natuurlijk, maar daarvoor heb je hem niet weggebracht neem ik aan.

En typ svp normale zinnen met hoofdletters en komma's etc :z
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top