Centraal Mobiele Telefoon Topic! #2

Status
Not open for further replies.

Boj

Banned
Deel 2. :+

Nicolás said:
de tandjes, de speaker om mee te bellen (niet voor de ringtones etc) van mn k700i doet het niet meer, iemand ervaring mee?
Laurens. said:
Bij mijn nokia zaten de speaker om mee te bellen en de ringtone speaker allebij los in het omhulsel van me telefoon ofzo
kreeg een nieuwe van me verzekeraar
 
Advertisement - register to remove this

Ik kan mijn huidige telefoon ruilen tegen een T-mobile MDA Vario. Ik zou graag willen weten of deze simpelweg te unlocken is, en of ik voor "tomtom" nog een externe gps-ontvanger moet aanschaffen?

ltr
 
De Vario III heeft een interne GPS-ontvanger.
Ikzelf zit nog te twijfelen tussen die HTC P3300 of de SE W950i.

De 2de vind ik qua design vele male moioer, hij is alleen het geld neit waard. De P3300 ziet er wat minder uit, maar heeft wel alles wat ik wil, en is waar voor zijn geld.
 
x830.jpg


vandaag deze binnengehad op me werk, best wel grappig ding :)
 
Ik zit te denken aan de nokia 3250, Vind hem erg cool. Iemand ervaring mee ? of heeft iemand hem ? wil er graag wat meer informatie over
 
Ik kan mijn huidige telefoon ruilen tegen een T-mobile MDA Vario. Ik zou graag willen weten of deze simpelweg te unlocken is, en of ik voor "tomtom" nog een externe gps-ontvanger moet aanschaffen?

ltr

Je moet idd een externe gps ontvanger kopen (dacht iets van 60€?), werkt dan via bluetooth. Unlocken is np. Je moet wel je ROM updaten, telefoon is met "oude" rom nogal traag! Vandeweek naar presentatie geweest op de champs E. van de nieuwe HTC modelen, de HTC P4350 was de mooiste, en de HTC P3600 als opvolger van de Qtek S200 (die ik op het moment heb) was ook verbeterd. @ Loserhond, mischien kan je beter de HTC TyTN nemen, opvolger van de MDA Vario?
 
Last edited:
of gewoon de mda vario 2 ;).

Heb sinds zaterdag de mda vario! Vind em echt relx:D Snel smsen etc! Camera is niet super maar ach maakt me niet zoveel uit. Ben wel heeeel erg voorzichtig ermee vergeleken met me vorige tel.:D Binnekort even dockingstation aanschaffen denks
 
Verdomme, word er nu een beetje moe van..
Zoals ik in 't vorige topic had gepost had ik na bijna 2 weken nog m'n n73 niet binnen en zou ik gaan bellen.

Nu zat ik nogeens op de site te lezen en stonden er wat redenen waarom 't langer zou kunnen duren, dus ik heb nog even gewacht.

Krijg ik vanavond telefoontje van m'n vriendin dat ik al de hele middag niet te bereiken ben..

Blijkt dus dat m'n nummer is overgegaan op m'n nieuwe abbo, maar ik dus nog geen telefoon of simkaart in huis heb. :X

Morgenochtend krijgen ze eerst eens een pissige Björn aan de telefoon..
 
Verdomme, word er nu een beetje moe van..
Zoals ik in 't vorige topic had gepost had ik na bijna 2 weken nog m'n n73 niet binnen en zou ik gaan bellen.

Nu zat ik nogeens op de site te lezen en stonden er wat redenen waarom 't langer zou kunnen duren, dus ik heb nog even gewacht.

Krijg ik vanavond telefoontje van m'n vriendin dat ik al de hele middag niet te bereiken ben..

Blijkt dus dat m'n nummer is overgegaan op m'n nieuwe abbo, maar ik dus nog geen telefoon of simkaart in huis heb. :X

Morgenochtend krijgen ze eerst eens een pissige Björn aan de telefoon..

Had bij mn sim only abbo ook dat ze mijn nummer hadden overgezet zonder dat ik een simkaart had gehad :z je kan wel naar een vodafone shop gaan dan krijg je gelijk een simkaart mee, dan moet je alleen nog een telefoon :p
 
weet iemand hoe ik mijn nummers van me telefoonboek op me pc krijg?

heb al van alles geprobeerd maar niks werkt:p

heb het al gevonden:D moest eerst van sim naar telefoon kopieren
 
Last edited:
Mijne:

[ir]http://www.interstar.ua/mobile/img/phones/sonyericsson_k800i_add_70.jpg[/ir]

En deze gebruik ik momenteel ook nog, totdat de K800 ge-unlocked is:

[ir]http://www.mymobile.ru/vendor/img/700i.jpg[/ir]
 
Vind de n73 wel overdreven duur als ik eerlijk ben :p in combinatie met abbo

2 jarig 22.50 Vodafone, 4 maanden 50% + 95.- voor telefoon.
Goedkoopste wat ik/Jesse kon vinden.

Wilde ook eens een echt goeie telefoon, met een camera waar je wat aan hebt en niet alleen voor betaald om vervolgens kutfoto's te maken.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top