Centraal mobiele telefoon topic #10

Status
Not open for further replies.
Dat is wel een nadeel van een 4,3 inch scherm, ik moest laatst de Desire Z instellen voor een klant.. ik dacht echt hoe kan je nou op zo'n klein scherm kijken
 
Had vandaag bij Schiphol opeens een E(dge) signaal op m'n iPhone waar ik normaal gaar GPRS had. Blijkt dus dat Vodafone dat gaat introduceren in veel van de niet-3G gebieden, nice!
 
Mag morgen me contract gaan verlengen.
Ben benieuwd wat er overblijft wanneer je een niet zon bar grote bundel nodig hebt en maar voor 1 jaar wilt verlengen.
Eisen niet veel betalen voor tel en dikke smartphone werken dan niet goed samen denk :p
 
Vanaf de 26ste kan ik een ander toestel uitzoeken, god zei dank want ben mn e75 helemaal zat.

Ze konden nog niks zeggen over de Galaxy s2 jammer genoeg, wil best ff wachten maar dan moeten ze wel met iets concreets komen.
 
Vandaag eindelijk een fatsoenlijke en ECHT stabiele versie van android gevonden voor mijn HD 2. Windows mobile eraf gegooid dus geen dual boot maar echt een "plain" android OS. (ivm batterij levensduur en het is sneller want je draait het niet meer vanaf je SD kaart).

Werkt echt als een tierelier. Al moet ik zeggen dat ik over de laatste rom update van windows mobile ook niet echt veel te klagen had. Maar voor android zijn gewoon veel leukere dingen te krijgen!
 
ik heb iets raars met mn desire z. nu al voor de 2de keer dat ik 'per ongeluk' bij mn sms kijk en dan staat er een voicemail sms in van dag ervoor. ik heb dus geen gemiste oproep gezien en ook geen sms notificatie gehad ervoor.
waar kan dat aan liggen?
 
Nee, dat is niet de sms bug, dat gaat over berichten die niet aankomen bij de juiste ontvanger(s). Ik heb vaak hetzelfde als Hilly, één of meerdere voicemail notificatie smsjes die ongelezen zijn. Ik heb dit overigens alleen wanneer de telefoon of de gsm functie uit heeft gestaan en weer wordt aangezet. Ik dacht dat het aan Handcent lag, gebruik jij dat ook Hilly? Of de combinatie met Telfort...
 
Vandaag eindelijk een fatsoenlijke en ECHT stabiele versie van android gevonden voor mijn HD 2. Windows mobile eraf gegooid dus geen dual boot maar echt een "plain" android OS. (ivm batterij levensduur en het is sneller want je draait het niet meer vanaf je SD kaart).

Werkt echt als een tierelier. Al moet ik zeggen dat ik over de laatste rom update van windows mobile ook niet echt veel te klagen had. Maar voor android zijn gewoon veel leukere dingen te krijgen!

Stabiele versie is er allang hoor. Draai al een hele tijd de prj clean desire rom en heb ik niks te klagen. Alleen gaat mijn batterij snel leeg, maar dat komt ook omdat ik het hem veel gebruik. Welke rom heb je er nu op dan?
 
iemand die een goede qr code scanner weet voor een nokia e72 dat lompe programmatje wat is nu heb stelt niet scherp uit zichzelf dus daar kan ik niks mee
 
Heb nu Android 2.3.2 met Sense (Revolution HD) draaien op m'n DHD, werkt al vrij goed. Het is nog wel een leaked version, dus misschien dat ik even terug ga op de Froyo versie van Revolution HD
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top