Carterkap Kymco People S 12 inch

Jeronimo33

Well-Known Member
Ik heb het voor elkaar gekregen om tijdens het kickstarten mijn carterkap kapot te trappen.
Nu ben ik op zoek naar een nieuwe; de prijzen op Internet variëren van €20,-(chinees) tot €180,- (origineel)
-Kan iemand mij vertellen waarin dit grote prijsverschil zit?
-Klopt het dat ik een GY6 carterkap nodig heb? En past deze dan altijd?
-moet ik nog ergens op letten bij de aanschaf van zo'n carterkap?

Ik hoor het graag van jullie...

Gr.
Jeronimo
 
Advertisement - register to remove this

Het verschil is denk ik de kwaliteit van het staal of aluminium.. Die is uiteraard hoger van de 180euro carterkap tegenover een 20 euro chinees ding..

Die van 180 is steviger, die van 20 trap je denk ik zo door..

Daarom zijn de carterdelen van een kymco ook technisch van een iets betere kwaliteit dan van een echt chinees blok.

Daarnaast is het ook nog zo dat een fabrikant vaak ook veel wilt verdienen aan een onderdeel.. Zie ook bij peugeot (zitten ook aardig wat prijzige onderdelen tussen)

Volgens mij heeft een people S een wat ander model carterkap..

Misschien kan je beter kijken voor een 2ehands exemplaar.
 
Het verschil is denk ik de kwaliteit van het staal of aluminium.. Die is uiteraard hoger van de 180euro carterkap tegenover een 20 euro chinees ding..

Die van 180 is steviger, die van 20 trap je denk ik zo door..

Daarom zijn de carterdelen van een kymco ook technisch van een iets betere kwaliteit dan van een echt chinees blok.

Daarnaast is het ook nog zo dat een fabrikant vaak ook veel wilt verdienen aan een onderdeel.. Zie ook bij peugeot (zitten ook aardig wat prijzige onderdelen tussen)

Volgens mij heeft een people S een wat ander model carterkap..

Misschien kan je beter kijken voor een 2ehands exemplaar.

Okay...thnkzz.
Is er misschien een site waar ze 2e hands onderdelen voor scooters verkopen?
 
Back
Top