carter reparatie

Advertisement - register to remove this

foto's

Hier dan de foto's

s6300557verkleinduf4.jpg


s6300561verkleindqd4.jpg


Is dit te lassen, of op een andere manier te maken?
Zoja kan het dan alleen Tig-lassen of ook gewoon?

mvg,

Melvin
 
alu lassen is niet zo moeilijk , als het materiaal maar schoon is , het licht ook aan het materiaal zelf of het goed wil.

ik heb het zelf ook wel eens gedaan bij een peugeot carter , maar die was alleen iets gescheurd , dus lang zo erg niet.

dit is een behoorlijk stuk en draagt ook behoorlijk wat..
 
Mijn carter is ook gelast, was ook gescheurd aan de uitlaatkant. Het gaat om minarelli verticaal carter. Waarschijnlijk was door het gewicht van de uitlaat(sito+) en niet zorgvuldig rijden(vorige eigenaar).

Mijn carter is aan de buitenkant gelast, er was een scheur van ongeveer 15cm en nu is dit weer prima. Rijd nu wel met lichtere uitlaat :)
 
kom op jongens, niet zo kritisch

gewoon laten lassen door een goede lasser, er hangt maar een uitlaat aan hoor, en dan hoef je ook geen nieuw carterdeel etc etc lagers te vervangen

ik regel t zo voor je ;)

pm me
 
ik heb al behoorlijk wat carters laten lassen,
zowel ophanginspunten van uitlaten als die van het subframe, wat redelijk belangrijk is.
nog nooit heb ik hierdoor problemen gekregen.

Ik ken wel iemand die het doet dus echt veel betaal ik niet, maar daar gaat het niet om, het gaat erom dat het perfect te doen is.
 
Ja en het licht eraan hoe hard je rijd en hoe hard je valt..... Maar kortom lassen is ook stevig hoor..... als je valt val je toch goed en is er altijd wel schade ene keer uitlaat andere keer carter soms allebij het is altijd anders kben ook welles gevallen met 80km/u en alleen deukje in uitlaat en dat was het en blok nog goed
 
Back
Top