Carbage Run 2010

Zou me ook erg vet lijken, jammer dat ik en vrienden van me niet veel van auto`s afweten, mocht hij verot gaan.. + dat ze wss toch te gierig zijn en liever naar chersoasos oid willen:+:p
Wij ook niet, maar ik ga er vanuit dat ik een auto koop die 'goed' is en dat ALS er toch iets kapot gaat ik dat toch niet zomaar kan maken aan de kant van de weg..
 
Dat is zelfs verplicht. Als je een ander team ziet staan moet je stoppen. En dat gebeurt ook echt. En een vakantie chersonissos is een stuk duurder dan een weekje carbagerun hoor :p
 
Ik sta al ingeschreven voor carbagerun 2011 :)

De auto:
[ir]http://94.100.114.16/1088750001-1088800000/1088770101-1088770200/1088770111_5_ZtJ-.jpeg[/ir]

Gekocht voor €1,- dus ruim binnen de regelementen :D Er zit gelukkig airco in, en veeeeeel ruimte. Enigste mankement (tot nu toe): lekke koppaking

Team site:

http://teambilly.hyves.nl/

Billy: dat is die boekenkast van dat grote zweedse woonwarenhuis ;) De trip gaat komend jaar door zweden, vandaar
 
Last edited:
Ze hebben wel de regelementen aangepast zag ik. De dagwaarde van de auto mag niet meer zijn als 500. En autos met kapotte motoren rekenen ze ook gewoon volle dagwaarde
 
Nou, als dat ding straks compleet in ikea-huisstijl is, met een billy boekenkast op het dak, en de lack-planken aan het dashboard geschroefd, is de dagwaarde ongeveer €50,-. Dat zit wel goed :d
 
Zo nauw wordt er ook niet gekeken naar de waarde van 500 euro. Voor 500euro vind je ook niet veel auto's die nog fatsoenlijk lopen. (op marktplaats) Dus je moet wel bijna een auto van rond die koers kopen met een technische mankement.


Ik ben trouwens ook ingeschreven met mijn broer voor 2011, team: voe spek en boeannen

Ons team van 2010 wordt wat opgesplitst in meerder auto's en nog wat andere mensen die dit jaar ook mee willen :)
 
Ze hebben wel de regelementen aangepast zag ik. De dagwaarde van de auto mag niet meer zijn als 500. En autos met kapotte motoren rekenen ze ook gewoon volle dagwaarde

Dat was toch al gewoon zo? Naja, ik vind dat mn Passat niet meer waard is dan 500 euro :p
 
Nou, als dat ding straks compleet in ikea-huisstijl is, met een billy boekenkast op het dak, en de lack-planken aan het dashboard geschroefd, is de dagwaarde ongeveer €50,-. Dat zit wel goed :d

Hahahaha, ons team werkt allemaal bij de IKEA. dus we vonden het al jammer dat we jullie op de lijst zagen staan :(
 
Hoe xit het met een inschrijving overnemen? We weten niet zeker of we meerijden ivm onzekerheden ivm werk etc, maar willen wel 1 vd 250 inschrijvers zijn...
 
Back
Top