Carbage Run 2010

Razma

Well-Known Member
Pronk edit :

Meeneemlijstje?
- Zaklamp/hoofdlamp
- EHBO kit
- Startkabels
- Sleepkabel
- Krik
- Grote kan water (20L ofzo, als we met pech staan in de hitte, of om te dienen als KVS)
- Olie
- Trechter
- Ducktape
- Tie-Raps
- Vloeibare pakking
- Gereedschapskoffer
- Bandenpomp
- Acculader
- Muziek
- Gasstel
- vouwstoeltjes
- Kaarsen
- Jerrycan benzine
- Servies & bestek
- Koelbox 12v
- aggregaat
- 2 x veiligheidshesje & gevarendriehoek
- Brandblusser
- Tentjes + slaapzak + luchtbed
- Voetbal

--------------------------------------------------------------------

Gezien er meerdere teams gaan rijden hier een lekker pre-talk topicje !

Route Carbage Run 2010 :
NL - Berlijn
Op maandag 19 juli is de start van The Carbage Run 2010. De start zal net als vorig jaar plaatsvinden in Hardenberg, alleen nu op een wat ruimere locatie.
Net als vorig jaar is vandaag de saaiste route. Zoveel snelweg als je vandaag zult rijden maak je de rest van de week niet meer mee. Natuurlijk zie je niet alleen snelweg want wij zorgen er echt wel voor dat jullie je niet gaan vervelen. De opdrachten brengen je op plekken waar je nog nooit eerder bent geweest en in situaties die je zeker nooit eerder hebt meegemaakt.

Berlijn - Wroclaw
Vanuit het prachtige Berlijn vertrekken we richting Polen. De route hier naartoe is zo uitgestippeld dat je een goede indruk van het platteland van Polen te zien krijgt. De finish van vandaag is in de Poolse stad Wroclaw.

Wroclaw - Bratislava
Vanuit Wroclaw rijden we zuidwaarts door Tsjechië om te eindigen in het Slowaakse Bratislava. Tijdens de rit naar deze prachtige stad zul je veel meekrijgen van de lokale samenleving in Polen, Tsjechië en Slowakije. Wij zorgen ervoor dat jullie een flinke dosis lokale cultuur kunnen opsnuiven.

Bratislava - Villach
Vandaag wordt de route pas echt mooi. De hoogteverschillen worden groter, de wegen uitdagender en de uitzichten zijn fantastisch. Ultiem genieten voor liefhebbers van autorijden.

Villach - Gardameer
De laatste dag wordt minstens zo mooi als dag 4 wat route betreft. De opdracht is uiteraard weer heel anders en na deze uitdagende rit is het tijd voor een biertje aan het Gardameer.

route.jpg



Ingeschreven :

Team GoFast!
golfje_3.jpg

Golf Diesel GTD

Team SkoeterTjoeners
... SBO Crewpeepz +ralf+
Alleen nog geen autootje !

http://www.carbagerun.nl/index.php
 
Last edited by a moderator:
Advertisement - register to remove this

Ik doe ook weer mee. Dit jaar met z'n vieren.
Vrijdag gaan we bij een Ford Explorer kijken waarvan de planning is die om te bouwen naar Amerikaanse politie bak.

Heb er al veel zin in :D
 
Staat ie nu pas te koop? onze auto was 2 weken na de run alweer verkocht met winst :p (maar die was ook alleen bestickerd :p)

Dit is ons streven voor dit jaar:
chmak9.jpg
 
mjah als ik mee zou doen zou ik toch een grotere auto willen...

weet nog een goedkope 2.0 8v alfa 164 te staan, jammer dat me vrienden het allemaal niks vinden.... moet denks ff wat meer nederlandse vrienden zoeken :+
 
Back
Top