burn outs op het binnenhof....

T

tIM

Guest
Ik had ff naar scootin' gemaild met het id om te gaan demonsteren, dit kreeg ik terug:

He Tim,

Ja, die Haagse doos is weer lekker bezig, he? Jouw idee om te demonstreren is zo gek nog niet. Wanneer zou je dat willen doen? Mail effe terug want dan kunnen we datum in Scootin' zetten wanneer jullie daar heen gaan. Wie weet komen er dan veel meer mensen. Wij komen in ieder geval ook...

Kimmo de Reuver
Scootin'-magazine
 
Advertisement - register to remove this

we moeten er ook goed op voor bereid zijn zoals : voor elke vraag een andwoord en niet zomaar iets zeggen. en je kan ook niet zomaar even staan schelden van netelk*t bitch enz. als we gaan staken moeten we het goed regelen.
 
Opgestart door Freezerator:
Tja, ik kweet niet.

Het is opzich een goed idee om te gaan protesteren, maar dan moeten we wel alles goed regelen, en niet gewoon ff binnen een paar dagen daar willen staan, zeg maar 2 maanden ofzo. Ook is het belangrijk dat we een goed betoog moeten kunnen houden waarom wij dan wel demonstreren, we kunnen niet zomaar aanzetten met "We willen harder".

Zelf ben ik een beetje voorzichtig, want ik denk dat je een demostratie moet aankondigen?? en dat de poltitie wel dan even een volmacht van de rechter weet los te peuteren dat ze een rollenbank controle mogen houden en elke scooter mogen aanhouden en vasthouden tot de meeting is geweest, daarna zal er misschien een een APV komen (algemene poltitie verordening, die heb je ook bij TT- assen, dat je uitlaat bv meteen in beslag wordt genomen) en dan zoiets tegen scooters, dus teveel lawaai uitlaat kwijt
frown.gif


Ik denk dat er dan eerst moet worden gekeken wat er moet worden geregeld, en hoe men het wil aanpakken, ik geloof ook dat het binnenhof alleen fietspad is, dus dan krijgen we daar al een boete voor.

Maar als iemand nog ideeen heeft dan ben ik opzich wel geinterresseerd, en ik zal binnekort wel even kijken of binnehof normaal bereikbaar is en hoe dat zit met demonstraties.

En als verzamelpunt gewoon het malieveld, dat is goed te bereiken, en dan kunnen we vandaar uit naar het binnenhof rijden.

Ik hoor het wel.

Groeten Bas

(btw) eierenen enzo meenemen is geen goed.

[This message has been edited by Freezerator (edited 12 September 2000).]


he freezerator even over het tweede stukje tekst.

als de politie ziet dat jij niet harder gaat dan 30km/h dan mogen ze je nix doen want hebben geen bewijs. en over het geluid jah uuhhhhhhhhhh uuuuuhhhhhhhhhhmmmmmmm jah dan heb je een probleem. wie er niet mee eens is moet het zeggen.



[This message has been edited by sf50_racing (edited 12 September 2000).]
 
ja vooral als je met een aerox met een 70cc EVO-kit eronder hebt(zoals mij
smile.gif
)+yasuni R uitlaat,komt aan rijden,hhhmm,dat hoort de hele stad
frown.gif
geloof mij maar,de polizei pakt me dan gewoon op,en neemt me COOLE scoot gewoon in beslag........
frown.gif
 
Dit is wat die gast van scootparts.nl zegt:

"Maar beste scootfans; worden wij hier anders van? Nee, natuurlijk niet! Waarom niet? Omdat onze minister (zoals te lezen valt, op aanraden van één of ander duister religieus partijtje) weer eens niet haar huiswerk heeft gedaan. Een in Nederland verkochte scooter hoeft slechts aan Europese regels te voldoen. De zg. anti tamperingwet ( anti opvoerwet) bestaat al sinds midden jaren 90! Niks nieuws onder de zon dus! Ook deze zinloze, ondoordachte actie om ons bang te maken zal dus niets uithalen. Dat kenteken is er nog lang niet. (daar wordt ook al zeker 5 jaar over gel*ld) En tot die tijd blijft alles zowiezo bij het oude. En zolang er niets op Europees niveau wordt gedaan aan het vermogen zal er ook niets veranderen. Want in de rest van Europa mag je gewoon met een vaartje van 75 over de openbare weg. Alleen in ons bekrompen betweterige Nederland niet! Niet bang worden, gewoon blijven tunen en opvoeren want anders heb je geen leven meer in dit land!!!!"Bron:scootpart.nl - ScootNews

hij heeft toch gelijk.....
 
We moeten eerst ff goed nadenken hoe we het gaan doen en wanneer, en we zullen ze ff laten zien dat we weten hoe we moeten protesteren(zonder geweld)...dat heeft het meeste effect... en wees niet ongerust want die regel is er nog lang niet door hoor!!!
 
ze moeten gewoon de benzine prijs omlaag gooien dat scooter rijden weer leuk word en dat mensen met hun scooter naar der werk gaan en boem! file probleem opgelost
ja ik lul ook maar wat mee! om ideeën op te doen hoor!
 
Ja ik vind het wel een goed idee om te gaan staken ! Ik denk dat het het slimste is om zo voorzichtig mogelijk met de maximum snelheid van de scoot om te gaan als je iets voorsteld. Tis natuurlijk wel relax als je 90 mag maar goed. We moeten met allemaal vergelijkingen van het buitenland aankomen en met welke snelheden de ongelukken gebeuren en wat de redenen zijn .Ook kunnen we gelijk ons woordje doen over de scooterdiefstal in ons land want ze moeten daar echt iest op verzinnen want echt met veel plezier rij ik nie buiten want het zijn of die blauwe eikels die je plezier verpesten of die m*rokkanen e.a. Verder moeten we ook een spreker aanwijzen die namens ons allemaal praat en ook alles durft te zeggen met een (grote) mond. Er zijn dus in iedergeval nog onwijs veel punten waar we aan moeten denken.
Maar ik ben in iedergeval van de partij !!
 
Ik vind het een goed idee, om het in de herfstvakantie te doen, en mensen die te ver weg wonen om met de scooter te komen, die moeten maar met de trein, HELM mee en dan (als we bij het maliveld of zoiets) afspreken, kan je bij iemand achterop.

En dan gezamelijk naar het binnehof!
 
Ik vind het eigenlijk ook wel een tof plan, en het lijkt me ook machtig om ineens hondereden scooters in den haag te zien..
smile.gif

Lelijk, mooie, dure, goedkope..
een grote groep..
smile.gif
 
maar waneer gaan we dat doen?
het liefst in de vakantie want dan ken een heel hoop vrienden en klasgenoten mee!

maar waar voor gaan we precies staken en zo?
en we moeten een soort flyers maken net als de 2de fase! want dan ken ik ze op school op hangen! en aan vrienden uitdelen!
denk je ook niet?
 
sf50:
tuurlijk ken je een burn out maken!
pak een beetje olie en gooi het op straat en moet je eens zien wat er gebeurt een burn out! ja zo maak ik meestal ook een burn out
ja mijn scooter heb ook niet zoveel vermogen

maar we moeten maar snel beginnen!!! met de staking!

maar wat vinden jullie van het idee van die flyers??
 
ik heb nog een ID,

Ik denk dat we best een bandencentrale kunnen opbellen. Zo kunnen we eerst onze banden volledig verslijten met die burn-outs en daarna aan speciaal tarief, we zijn immers met 3000 man, nieuwe bridgestones ML50 of banden naar eigen keuze laten plaatsen.

tom
 
Back
Top