Buddyseat

Semarang

Samarang
Mijn Kymco dink classic heeft best wel een oude buddyseat, zit niet echt lekker meer (zit hard, bekleden nog goed).

Zit te denken om hem opnieuw te laten bekleden.
Zij er mensen die dit al hebben gedaan?
Wat zijn de ervaringen?
Met vriendelijke groet John.
 
Advertisement - register to remove this

Als de bekleding nog goed is dan kan je beter de vulling vervangen of aanvullen.
Vaak is het schuim "dood" en geeft dan geen comfort meer.
 
Ja, ik heb er ervaring mee. Heb al enkele zadels opnieuw bekleed, ook schuim opgevuld en of vervangen.
Wat wil je eventueel nog meer erover weten?
 
Als je enkel de bekleding gaat vervangen niet alleen het nietpistool moet goed zijn, vergeet niet de lengte van je nietjes op te meten voor je ze aan de andere kant door je nieuwe bekleding schiet.

Als je ook het schuim zelf wil doen dan is het een hele opgave qua vormgeving lijkt me. Is een 2de hands net zadel van marktplaats ofzo geen optie?
 
Ik wil het schuim vervangen, de bekleden is nog goed. 2e hands, de laatste van mijn model is in 2006 gemaakt, ook niet meer de nieuwste. Moet nog een beslissing nemen of ik het zelf ga doen of laat doen.
 
Denk niet dat opnieuw bekleden met nieuw schuim echt verschil gaat maken eerlijk gezegd. Zal sowieso niet goedkoop zijn
 
Ik heb het zadel van m'n ex Bandit destijds opnieuw laten vullen door Tijger leder in Den Haag. Kostte toen 100 euro, maar het zat wel weer veel beter.
 
Back
Top