Brommersprint Genemuiden 2 september 2006

Status
Not open for further replies.
hoe zit het eigenlijk met de 70cc derbi schakelbrommers?
die zitten namelijk net iets daarboven...

mijn vraag dan, kunnen de derbi's in de 70cc klasse of moeten we weer prostock net als in Juub?
 
Last edited:
Best raar... Ik heb helaas nog geen post, en toch al 2 jaar trouwe deelnemer :( :p

Zal nog wel komen hoop ik :S
 
MiKeY said:
hoe zit het eigenlijk met de 70cc derbi schakelbrommers?
die zitten namelijk net iets daarboven...

mijn vraag dan, kunnen de derbi's in de 70cc klasse of moeten we weer prostock net als in Juub?

Als jouw cilinder inhoud niet meer dan 70cc en jij aan het tech. reglement voldoet mag jij sprinten in de 70cc schakel klasse. zo niet dan val je inderdaad in pro-stock klasse.

grt roger klaver
 
Brommersprint said:
Als jouw cilinder inhoud niet meer dan 70cc en jij aan het tech. reglement voldoet mag jij sprinten in de 70cc schakel klasse. zo niet dan val je inderdaad in pro-stock klasse.

grt roger klaver

toppie!
bedankt Roger, ik zal het meteen vermelden op derbi-club.com...;)
 
D.J said:
Best raar... Ik heb helaas nog geen post, en toch al 2 jaar trouwe deelnemer :( :p

Zal nog wel komen hoop ik :S

daar bij lemmer in de buurt gaat toch alles via rooksignalen, en de tam tam :henko:

ik ga woensdag maar voor de computer slapen om een plekje te kunne bemachtigen 8)
 
Bart@Sp said:
daar bij lemmer in de buurt gaat toch alles via rooksignalen, en de tam tam :henko:

ik ga woensdag maar voor de computer slapen om een plekje te kunne bemachtigen 8)


Je kan beter wakker blijven anders ben je nog te laat })
 
weet iemand de preciese datum waneer de site online komt?
dan moet ik een dag van te voren even redbull is slaan:+

jasper
 
rjtuning.tk said:
weet iemand de preciese datum waneer de site online komt?
dan moet ik een dag van te voren even redbull is slaan:+

jasper

even goed lezen he....woensdag...;)
 
Brommersprint said:
Het regelement zal voor 99% hetzelfde zijn als Damwoude. Maar over de verende voorvork komt een wijziging...(zoals het nu lijkt is niet verend ook toegestaan in de Xtreem Scooter klasse)

Is dit al zeker ondertussen?
 
Nou het was een tijdje stil met de meetings maar het ziet er toch naar uit dat er weer een goeie opkomst is..

Uit alle posts begrijp ik dat aankomende woensdag de inschrijving voor mensen die vorig jaar niet aanwezig waren, van start gaat??
 
D.R.T.Crew said:
Nou het was een tijdje stil met de meetings maar het ziet er toch naar uit dat er weer een goeie opkomst is..

Uit alle posts begrijp ik dat aankomende woensdag de inschrijving voor mensen die vorig jaar niet aanwezig waren, van start gaat??

Klopt, dus wees er vroeg bij als ik jouw was
 
De inschrijving is niet online, dus mensen hoeven niet snel achter de computer te gaan zitten.

De inschrijving is gewoon te downloaden en dan moet het verstuurd worden met de post, easy as that dus geen Damwoude idee-en.

De Website staat online,

Het reglement kan bekeken worden en te downloaden.

REGLEMENT 2006
 
De VT sprinters staan als het goed is ingeschreven.

Doel is 3 bekers winnen:) en alles weer op de film vastleggen natuurlijk!

Ciao

PS Complimenten voor de nieuwe site; ziet er goed uit!
 
mario said:
De VT sprinters staan als het goed is ingeschreven.

Doel is 3 bekers winnen:) en alles weer op de film vastleggen natuurlijk!

Ciao

PS Complimenten voor de nieuwe site; ziet er goed uit!

3 Bekers nog wel :) ben benieuwd hoe jullie dit keer het asvalt verkrachten;)

Mijn inschryving is ook weg dus zal hopelijk aanwezig zijn
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top