Brommersprint Genemuiden 2 september 2006

Status
Not open for further replies.
mijne ook :p

alleen de site is down en ik weet niet in welke klasse ik dan val...
iemand die dat misschien weet ?
(sonic met lang blok)

edit: uit de brief maak ik op dat er maar 1 scooterklasse is, en dat is de super special (waarin alles toegestaan is?)
 
Aerox-Evo70 said:
mijne ook :p

alleen de site is down en ik weet niet in welke klasse ik dan val...
iemand die dat misschien weet ?
(sonic met lang blok)

edit: uit de brief maak ik op dat er maar 1 scooterklasse is, en dat is de super special (waarin alles toegestaan is?)

Beter lezen.., Op de dag zelf inschrijven is alleen mogelijk voor: auto/50/70/pro/special scooterklase.

Ze weten na ervaring van vorig jaar/andere sprint de std scooterklasse dus ws van te voren al vol zit :)

Ik heb me inschrijformulier ook binne :W
 
Sibo said:
Beter lezen.., Op de dag zelf inschrijven is alleen mogelijk voor: auto/50/70/pro/special scooterklase.
je hebt helemaal gelijk, maar dan nog weet ik niet welke klassen er zijn, en in welke ik dan val :)
 
Aerox-Evo70 said:
mijne ook :p

alleen de site is down en ik weet niet in welke klasse ik dan val...
iemand die dat misschien weet ?
(sonic met lang blok)

edit: uit de brief maak ik op dat er maar 1 scooterklasse is, en dat is de super special (waarin alles toegestaan is?)

Weet niet hoe je hier bij komt, maar er zijn twee scooter klasses. 1 standaard scooter klasse en een Xtreme scooter klasse. Verlengd frame is automatisch Xtreme scooterklasse.
 
Bram. said:
Kan je met 1 naam en tevens uitnodiging ook in 2 klasses inschrijven?

Bram, dat is helaas niet mogelijk. Je moet met deze uitnodiging kiezen voor een klasse en daarnaast woensdag proberen in te schrijven voor de andere klasse.

Greetz uit Genemuiden
 
Brommersprint said:
Weet niet hoe je hier bij komt, maar er zijn twee scooter klasses. 1 standaard scooter klasse en een Xtreme scooter klasse. Verlengd frame is automatisch Xtreme scooterklasse.
dank u

ps: had verkeerd gelezen ;)
 
uitnodiging nog niet binnen hoop dat het goed is gegaan had mijn nieuwe aderes van de week door ge stuurd denk dat het morgen wel kompt
 
Brommersprint said:
Bram, dat is helaas niet mogelijk. Je moet met deze uitnodiging kiezen voor een klasse en daarnaast woensdag proberen in te schrijven voor de andere klasse.

Greetz uit Genemuiden

Zeker weer zo'n achterlijke tijd van inschrijven...
Ergens diep in de nacht.

Maargoed weet voldoende, sowiezo aanwezig-:-
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top