Brommersprint Genemuiden 2 september 2006

Status
Not open for further replies.
ben denk ik ook wel aanwezig:) word dan wel 100km heen en 100km trug rijde op mun scoot vanwege vervoer mjah moet wle gaan lukke:)
Waarschijnlijk is mun scoot dan grotedeels af en dan lkkr showen:)
 
Dat is al elk jaar , Maar als je snel bent met inschrijven is er cker plaats, Dat was vorig jaar ook zo,
 
moppie_15_ said:
zit er denk voor mij niet in als ik lees dat de mense van vorig jaar voorrang krijgen
erg jammer

Jammer? Als organisatie willen wij graag de mensen er weer bij hebben die ervoor hebben gezorgd dat de brommersprint een succes is geworden. Er is zeker plaats voor nieuwe rijders, maar de deelnemers van vorig jaar krijgen iets meer kans. En als je idd snel bent lukt het vaak wel op erbij te komen en dan ben je volgend jaar extra blij :)

Greetz uit Genemuiden
 
Brommersprint said:
Jammer? Als organisatie willen wij graag de mensen er weer bij hebben die ervoor hebben gezorgd dat de brommersprint een succes is geworden. Er is zeker plaats voor nieuwe rijders, maar de deelnemers van vorig jaar krijgen iets meer kans. En als je idd snel bent lukt het vaak wel op erbij te komen en dan ben je volgend jaar extra blij :)

Greetz uit Genemuiden
is er ook een custom show? hoop dat die van mij dan aardig showwaardig is:)
 
daniel16 said:
is er ook een custom show? hoop dat die van mij dan aardig showwaardig is:)

Hey Daniel, dat is een goed idee! Dit jaar in Genemuiden gaan we voor het eerst een custom show opzetten! Inschrijvingen zijn van harte welkom!

Wij zullen zorgen voor een podium en prijzen.

Greetz uit Genemuiden

p.s Houd de site in de gaten, welke in deze dagen online komt, hierop volgt meer info over deze show.
 
ben zeker weten van de party, mocht ik niet in aanmerking gaan komen voor de sprint dan gaan we er toch gewoon heen voor het kijken - meeten & most important the after meeting :) neem aan dat ik niet de enige ben die dat van plan is...
 
Ladies and People,

De uitnodigingen zijn onderweg!! Vanaf volgende week Woensdag is het inschrijfformulier vanaf de website te downloaden.

Geetz uit Genemuiden
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top