Brommersprint Genemuiden 2 september 2006

Status
Not open for further replies.
Hoop hier zeker aanwezig te zijn.
Hoeveel inschrijvingen zijn nu mogelijk dan? volgens my is dit eerder gevraagd maar nog geen antwoord op gegeven.
( Dan weet ik een beetje hoe snel ik moet ik zijn als je kunt inschrijven)

mvg tim
 
Tim.R. said:
Hoop hier zeker aanwezig te zijn.
Hoeveel inschrijvingen zijn nu mogelijk dan? volgens my is dit eerder gevraagd maar nog geen antwoord op gegeven.
( Dan weet ik een beetje hoe snel ik moet ik zijn als je kunt inschrijven)

mvg tim


Heeeeeeeeeel snel:+ Ik zou iig geen dag wachten met het opsturen van het formulier. Mja ik deed vorig jaar ook mee en dit jaar weer , dus ik heb daar geen last van8)
 
Even een ander vraagje aan Brommersprint:

Gelden hier nu dezelfde regelementen als op Damwoude? Of moet ik even afwachten, aangezien je een paar posts eerder zei dat er een NIEUW regelement aankomt:)

Dit ivm mijn voorvork, die is NIET verend ( X-treem scooter ) op damwoude mog ik eigenlijk niet rijden vanwege dat. Als dat nu weer het geval is moet ik ''even'' een nieuwe voorvork maken, aangezien die ik nu heb is vast gelast.

Ik hoor het graag,
 
Tim.R. said:
Hoop hier zeker aanwezig te zijn.
Hoeveel inschrijvingen zijn nu mogelijk dan? volgens my is dit eerder gevraagd maar nog geen antwoord op gegeven.
( Dan weet ik een beetje hoe snel ik moet ik zijn als je kunt inschrijven)

mvg tim

Er zijn in totaal 200 deelnemers toegestaan. Snel reageren is zeker aan te raden :)
 
Hier MOET ik ook aan mee doen!:D hoop er bij te zitten of van iemand die gekapt is met zijn project één inschrijving te kunnen bemachtigen:p
 
-Cris- said:
Even een ander vraagje aan Brommersprint:

Gelden hier nu dezelfde regelementen als op Damwoude? Of moet ik even afwachten, aangezien je een paar posts eerder zei dat er een NIEUW regelement aankomt:)

Dit ivm mijn voorvork, die is NIET verend ( X-treem scooter ) op damwoude mog ik eigenlijk niet rijden vanwege dat. Als dat nu weer het geval is moet ik ''even'' een nieuwe voorvork maken, aangezien die ik nu heb is vast gelast.

Ik hoor het graag,

Het regelement zal voor 99% hetzelfde zijn als Damwoude. Maar over de verende voorvork komt een wijziging...(zoals het nu lijkt is niet verend ook toegestaan in de Xtreem Scooter klasse)
 
vorig jaar was inderdaad top:W

gelukkig krijg ik dit jaar eerder me inschrijfformulier opgestuurd, in ieder geval geen gezeik over telaat inschrijven ed:p

aanwezig!
 
Brommersprint said:
Het regelement zal voor 99% hetzelfde zijn als Damwoude. Maar over de verende voorvork komt een wijziging...(zoals het nu lijkt is niet verend ook toegestaan in de Xtreem Scooter klasse)


Dat hoop ik echt :* :* :* :* :*
 
Ditechist said:
Ze zijn bezig met hun eigen?

Klopt, we zijn bezig met een eigen systeem welke we ontwikkelen samen met Damwoude.

Maarrrrrrr wees niet bang dat we het gaan gebruiken als het niet 100% goed is (we gaan een aantal zaterdagen zeer zwaar testen), want dan maken we hoogst waarschijnlijk gebruik van het systeem van Ribbens.

Greetz KJ
 
Brommersprint said:
Klopt, we zijn bezig met een eigen systeem welke we ontwikkelen samen met Damwoude.

Maarrrrrrr wees niet bang dat we het gaan gebruiken als het niet 100% goed is (we gaan een aantal zaterdagen zeer zwaar testen), want dan maken we hoogst waarschijnlijk gebruik van het systeem van Ribbens.

Greetz KJ

Ribbens systeem is toch niet meer beschikbaar?

Of je moet het gekocht hebben...
 
Volgens mij had de eigenaar gemeld dat hij die meeting nog wel kon/wou doen :) (dit jaar)

Ik heb er verdomd veel zin in :W, ding van mij moet dan gewoon snoeihard lopen 8)
 
Sibo said:
Volgens mij had de eigenaar gemeld dat hij die meeting nog wel kon/wou doen :) (dit jaar)

Ik heb er verdomd veel zin in :W, ding van mij moet dan gewoon snoeihard lopen 8)

Klopt, Ribbens kan zijn werk lastig combineren met het tijdwaarnemen (veel in het buitenland) Zoals het nu lijkt kan hij wel op 2 september naar Genemuiden komen en laten de werkzaamheden dit toe, maar dit is nog niet zeker. Daarbij is ons eigen systeem zo goed als klaar en wordt deze binnenkort UITVOERIG getest. Het kan zo zijn dat we wat mensen gaan vragen een zaterdag te komen om het systeem een middag zwaar te belasten. Hiervoor hebben we dan een groepje testers nodig. Als er mensen zijn die hier oren naar hebben dan horen wij dit graag.

Greetz KJ
 
Aanwezig met speed '04 ntt en hopelijk met de 2fast peugeot rapido :D

Ik stel me beschikbaar voor het testen van het systeem, met 2 scooters en kom zelf uit Meppel (ligt om de hoek )
 
Last edited:
harjo said:
Aanwezig met speed '04 ntt en hopelijk met de 2fast peugeot rapido :D

Ik stel me beschikbaar voor het testen van het systeem, met 2 scooters en kom zelf uit Meppel (ligt om de hoek )

Moet zeker lukken Harjo, testen is nog niet zeker en zullen we zeker melden. Ergens in de buurt van 5 augustus.

PS: Mensen houd de brievenbus in de gaten, want eind deze week worden ze verzonden!!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top