Brommersprint Damwoude 2juni

Status
Not open for further replies.
1000248ve5.jpg

Handige wielbasis om mee te sprinten chef, goed bezig
 
was een toffe dag,, zeer goed geregeld en het start systeem was goed en lekker snel,, en zeer veel lui weer eens gesproken o.a. matthew :D naar een dik jaar,, scooter reed goed heb tijden van 7.7 in 1e heat en in de 2e heat 7.26 :W jammer dat de scooter die tijd niet aan hield uiteindelijk nog een 7.5 en 2maal 7.3 en nog wat en dan eindiggen op de 4e plaats,, dus de laatste puntjes nog even op de I en dan maar weer zien in genemuiden
 
Last edited:
Was leuk om je weer na een jaar gesproken te hebben Hans! Je scoot liep net als van ouds, weer lekker hard!
 
Nja dat is jouwn mening mischien als eens over naged8 dat mischien ook niet iedereen jouwn complete basis mooi vind?
Bedoel daarom moet er verschil blijven;)

Nou vind jasper ander wel aantrekkelijk uitzien :+ of hadden we het over de scooters :p :W
 
Niemand had verwacht dat Mark Karsemeijer 23.9 pk ging scoren op de ABT bank.
Misschien had hij zelfs wel 23.944 en werd het naar beneden afgerond.
Als ik Aad was had ik Mark het kratje wel meegegeven en zelf er nog een flesje uitgehaald :p
 
voor 1 x banken 5 euro

2x banken = 10 euro

8 euro voor een kratje,ging meer om het idee denk ik mikkel.
Bob was tof je effe gesproken te hebben,nog bedankt voor sommige tips.
Suc6 met de sbo sprints;)
 
Maar ik had dorst haha en gebr. karsemeijer zaten bij onze stand.

Tijdsmetingen verliepen soepel moet ik zeggen.
De man die alles omriep kon goed de tijd volpraten.
Organisatie was goed.
Toch ook weer leuk om een pauze in te lassen met stunts en dragrace.

Nja Damwoude was top met ook nog eens lekker weer erbij.
 
Was zeker een geslaagd dagje, veel brommer gezien die hard liepen. Genoeg spare ribs gegeten.

Scooter zelf was echt brak. Vrijdag hele dag gebankt met 10 inch velg. Maar ivm niet een andere 10 inch velg kunnen regelen met profiel. er maar een 13 inch opgezet, en dat liep niet bepaald lekker. 1ste tijd van 9,1 ofzo. 2de tijd lekker gecruisd ivm zwabberende scooter + dipjes 4 life. Daarna het bandje maar opgerookt samen met paulusma en jurjen :)

Top organisatie :W
 
voor 1 x banken 5 euro

2x banken = 10 euro

8 euro voor een kratje,ging meer om het idee denk ik mikkel.
Bob was tof je effe gesproken te hebben,nog bedankt voor sommige tips.
Suc6 met de sbo sprints;)

De krat bier was helaas al gesneuveld :rolleyes: Maar als troost was het testen gratis.

Maar dat ding liep zeker goed, de netste grafiek van de dag iig.


Verder zijn er denk ik een hoop mensen geschrokken zijn bij de eerste run van de 2-cilinder, die vloog bijna met 100 km/h de hekken in. Bij de burn-out was het asvalt zo warm geworden dat het rond de band zat, toen was de grip een beetje weg:p

Uiteindelijk toch nog de 2e tijd gereden die dag, alleen met een beetje pech geen beker omdat je op 0,03 sec. verliest van de uiteindelijke winnaar:p
 
Kun je wel zeggen dat ie scary was ja! ik kwam na jullie en zag em bijna de bomen in gaan! later nog wel een mooie run gezien! wel mooi dat hij ook gewoon vol het gas erop houd! leuk je later nog ff half gesproken te hebben met banken karsemeijer sonic:)

hummz klote 8P,Dat wist ik niet. Jou tijden waren niet echt super 8.4 hoorde ik ofzo ?


@ MHR Het was zkr wel een topdag +ralf+

dat kan de eerste run geweest zijn maar die was 8,2 ofzo
2de run was 7,9:) opzich niet verkeerd met aerox en mijn gewicht:X
wel leuk dat je dan in de xtreem klasse met een aerox met speed nog boven het gemiddelde rijd.. binnenkort toch maar eens ander framepje doen:p

mooie was die burn met thijs en keesz:D
en de proefrun die ik mocht maken, normaal kan ik altijd vol weg maar stond er in 1x een streep van 5 meter achter me:X
Burnen had bij sommige ook totaal geen zin geloof ik, wheelspin werd er soms alleen maar erger van!

thijs geen bandjes meer oproken he bitch:p volgende keer er eerst 4 bar in:W
was gezellig weer;)

 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top