Brommersprint Damwoude 2juni

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Mooie sprint altijd, maar dit jaar niet aanwezig :p Ga alleen SBO wedstrijden rijden en Genemuiden! wordt me anders iets te druk denks :X
 
Als het op dezelfde weg is als vorig jaar, dan haak ik af. daar was niet op te rijden.

Ga er maar van uit... het wordt al een paar jaar daar gehouden.

Trouwens :eek: zo erg is de baan van damwoude niet toch ? ik vind het echt meevallen.
 
Ga er maar van uit... het wordt al een paar jaar daar gehouden.

Trouwens :eek: zo erg is de baan van damwoude niet toch ? ik vind het echt meevallen.

De rechtse was wel te doen, maar de linkse zaten flinke hobbels in, waardoor ik zowat de sloot in ging.
 
Aangezien dit geen SBO is kunnen mensen die gaan SBO doen gwn deelnemen? Dan wil ik wel naar daar rijden...
Laatste sprint voor men examens.
 
De rechtse was wel te doen, maar de linkse zaten flinke hobbels in, waardoor ik zowat de sloot in ging.

de weg van jubbega is nog een slag slechter dan die van damwoude, maar ik vind die sloot bij damwoude altijd maar een beetje eng....
 
als ik vervoer heb ben ik aanwezig, maar daar ga ik niet vanuit, tis toch een enorm eind rijden vanuit zeeuws-vlaanderen
 
Die hobbels zijn der altijd al..., merk er weinig van :)

En sloot naast de weg wordt ik ook niet bang van, liever in het gras/sloot dan tegen een hek(toeschouwers)/boom

Ik ben weer aanwezig:W...
 
Dit keer wel heen. Vorige keer geen zin meer in doordat ik niet had geslapen die n8 doordat de aerox niet meer wou lopen :L. Dit keer wel aanwezig :)
 
Dit keer wel heen. Vorige keer geen zin meer in doordat ik niet had geslapen die n8 doordat de aerox niet meer wou lopen :L. Dit keer wel aanwezig :)

niet geslapen is slap excuus ;)
heb de afgelopen 3 keer dat ik heb meegedaan ook nachtdienst gehad en gelijk doorgegaan dusss;)

gaat gewoon dit jaar weer aanwezig proberen te zijn
hopelijk gaat et lukken ivm me exames dan:)
 
Hopen dat ze dit jaar een beter startsysteem hebben :X

Ook ben ik aanwezig btw :p Hoop met de 2.0 8)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top