Bromfietsers Massaal op de bon

Bas

Administrator
Staff member
Lees onderstaand stukje eens:
krant.jpg
 
Advertisement - register to remove this

VUILE TIEFUS WOUTEN,
KUTzooi,echt klote voor die gasten daarro met hun MHR/EVO kits
frown.gif
,Binnenkort kan ik duz ook zo'n klote aktie hierro verwachten
frown.gif
frown.gif
frown.gif

nu gaan ze overal dit soort aktie uitvoeren...................
ik heb een 70cc EVO kit eronder,hehehehe
dat wordt weg blazeeeennnnnnnn voor das wouten/rollerbank.
hhhmmm,voor de zekerheid heb ik gelukkig een toerenbegrenzer(moet nog afstellen
smile.gif
)
 
met mij net zo gegaan. alleen ik moest in hellevoetsluis op de rollenbank --> 1,6Kw met Giannelli SPort Cee ipv 0,5. gevolg: 180,- boete en nog geluk want hij werd niet in beslag genomen. Nu heb ik een andere scooter besteld, en ik weet het, het is een beetje slap maar 310,- in een jaar vind ik toch teveel om aan de joden te schenken. dus vandaar. Lang leve de 18 jaar, dan op voor een motor :)
 
die kanker regiring zal wel geld nodig hebben en laten hun slaafjes de (joden) het geld op halen.
zielige kanker netelkut.
 
ja ik weet dat ie pas boven de 1,8kW meegenomen wordt, maar ik was nog redelijk blij. want ik stond zo naast die jood op m'n scooter en toen draaide die het gas vol open. eerst viel het nog mee, maar na 20km ofzo begon die te blazen... ik dacht sjankerzooi straks gaat ie de teller uit. en daarom vond ik dat ik nog een gelukje had omdat dat dat niet zo was.

maar by the way het blijft gewoon vet klote om een boete te krijgen of je scoot kwijt te raken.
 
In zeeland elke dag controle??????????
gelukkig niet ik ben hier nog nooit gecontroleerd. wel al eens genaaid met 240 piek (30 km te "hard")
 
Zulke klote actie zijn echt niet meer leuk, ik hoorde laatst dat ze een scooter haden aangehouden die ruim 150 ging, die gozer was z´n scoot kwijt plus een VETTE boete.

Die grote controlles komen echt steeds vaker voor, als het aan Netelebos licht wordt je scoot na 2* te veel vermogen gemeten .... vernietigd, .!.?.! WAAR GAAT DIT HEEN .!.?.!
frown.gif
;(

Gelukig zeijn er nog dingenen zoal´s bergrenzers.
rolleyes.gif
 
In België zijn ze nog niet zo slim om massale acties te houden en als ze controleren dan zie je ze van een kilometer afstand. Ik woon in één van de grotere setden op 200 m van de politie en ze hebben mij nog nooit gepakt!
Pech voor de Nederlandse snelheidsfreaks, veel geluk...
 
Back
Top