Braincap, wel of niet toegestaan?

zoeen?

Johnny1.jpg


ik blijf dit trouwens een geweldige foto vinden, als je naar dat bord kijkt :)

Enneuh, speedfreak, bemoei je met je eigenzaken...Ik vind het ook dom, maar als hij het nou wilt
 
die gewone pothelmen zijn natuurlijk toegestaan... maar die helmpjes die jij bedoelt zijn volgens mij die potjes maar dan een stuk kleiner en dunner zegmaar? daar zie je harley-rijders wel eens mee rijden ja... die dunne dingen zijn meestal niet toegestaan (hebben ook niet zo'n E-keurmerk) omdat ze zo dun zijn (geen piepschuim/andere stof erin, alleen kunststof met een voering zegmaar)... mja k denk niet dat een wout erover begint te zeiken als je gewoon rustig aan het cruisen bent met mooi weer...
 
Originally posted by Enrico@nrg
Hier zijn ze in elke motorzaak te krijgen gewoon zwart of zoek je iets speciaals?

Nee helemaal zwart is ook prima. Wat is ongeveer de prijs van die dingen.

En ja ik bedoel die zo klein mogelijke dingen.

Integraalhelm vind ik persoonlijk niet zo fijn rijden. Jethelm veel beter, maar als het echt mooi weer is, gewoon zo min mogelijk.

En ik trek anders wel zo'n E-label uit een oude helm en borduur die wel in zo'n pot geval. Heb geen zin om dus alsnog bekeurd te worden.
 
Originally posted by Tommie


Cker wel relax voor in de zomer, alleen die vliegen in je bek zijn wat minder. :p

Nee integraalhelm bij 30 graden celcius is lekker.

Dan maar vliegen (wat dus ook wel reuze meevalt)

Zonnebrilletje erbij op en gaan.
 
Ik vind het ook neit erg verstandig om toch ff 1 ding erover te zeggen, heb je er wellis aan gedacht dat je hardstikke goed kan rijden, je nog geschept kan worden door bv een dronken idioot ofzo? Die op het lekkere zonnige middagje ook op een terrasje heeft gezeten? Verder zeg ik hier niks meer over, ik owu dit alleen ff kwijt, nu weer ontopic:

Een vriend van mij heeft ook een jet helm, een gele helm, met een plastic ding voor zijn mond die kan ie opzij doen of los doen, en dan blijft er een Zwart vizier over, met zon note dop. Misshcien id?
 
Originally posted by Sjoerdyo
Ik vind het ook neit erg verstandig om toch ff 1 ding erover te zeggen, heb je er wellis aan gedacht dat je hardstikke goed kan rijden, je nog geschept kan worden door bv een dronken idioot ofzo? Die op het lekkere zonnige middagje ook op een terrasje heeft gezeten? Verder zeg ik hier niks meer over, ik owu dit alleen ff kwijt, nu weer ontopic:

Een vriend van mij heeft ook een jet helm, een gele helm, met een plastic ding voor zijn mond die kan ie opzij doen of los doen, en dan blijft er een Zwart vizier over, met zon note dop. Misshcien id?

Die straaljagerhelm8tige helm? Die zijn VET!!! Vooral in matzwart!
 
Back
Top