boete voor geen knipperlichten ?

Divided

Banned
Ben net dus staande gehoude door een van onze blauwe vrienden omdat ik bij de hoek om gaan geen richten gaf.
dat is zo, doen je knipperlichten het ..... uh..... niet echt ... lege accu .
dat geloofde die niet .
ik uitgelegd dat ik niet zonder scooter kan en ik geen tijd had om het te vervangen begon nog met een slap verhaal van laat je je vader brengen....
toen vroeg ik of zijn ouders dat wel dede.... toen kon ik beter me mond houden, zei die.


maar ja al met al toen ik weg ree zei die van ja als je voortaan je hand uitsteekt.
Nog extra na gevraag van dus als ik me hand uit steek is er niks aan de hand . zijn antw. NEE.. dus knipperlichten doen het niet en hand uitsteken mag dus wel degelijk.

maar jah lang verhaal kort .

wat kost TEGENWOORDIG de boete voor geen knipperlichten
op om.nl stond



OM Boetebase (klik hier om terug te gaan)

Verkeer op de weg
Bromfiets
Eisen aan voertuig
Verlichting/reflectoren
Ondeugdelijke knipperlichten indien aanwezig
Boete: €15


dit lijkt me wat laag .. of is het echt maar 15 euro...
 
Advertisement - register to remove this

maybe houd hij dat geld om pinten te tappen:p

ooit heeft een wout in onze gemeente zijn politiewapen verkocht om dat die in geldnood zat, die gast is nu wel geen wout meer:p
 
edel said:
maybe houd hij dat geld om pinten te tappen:p

ooit heeft een wout in onze gemeente zijn politiewapen verkocht om dat die in geldnood zat, die gast is nu wel geen wout meer:p

ik heb nog niet betaald maar wat om.nl staat lijkt me wat aan de lage kant hou ik rekening met 15 is het straks ineens 40 :S
 
misschien is het 15 euro per licht.
Zo is het met de autobanden iig wel, zeg maar 50 euro p/band
Dus 200€ als ze allemaal versleten zijn

Waarschijnlijk is het van jouw 15/60 euro
 
maakt dus niet uit

ondeugdelijke knipperlichten INDIEN aanwezig

doen ze helemaal niks > zijn ze dus niet aanwezig:p hand uitsteken dus
 
scoop643 said:
misschien is het 15 euro per licht.
Zo is het met de autobanden iig wel, zeg maar 50 euro p/band
Dus 200€ als ze allemaal versleten zijn

Waarschijnlijk is het van jouw 15/60 euro


hij ging toch maar 1 kant op:p dus hij had er maar 1 nodig,

je bent gewoon 15e kwijt, durf ik wel zeker te zeggen:)
 
@ franky: als ze het niet doen maar wel aan je scooter hangen zijn ze toch aanwezig?

Maar als je je knipperlichten eraf sloopt is er dus niks aan de hand en kan je geen boetes krijge? of ligtdat aan mij?
 
Jutte said:
@ franky: als ze het niet doen maar wel aan je scooter hangen zijn ze toch aanwezig?

Maar als je je knipperlichten eraf sloopt is er dus niks aan de hand en kan je geen boetes krijge? of ligtdat aan mij?
zenith_ust said:
Nog extra na gevraag van dus als ik me hand uit steek is er niks aan de hand . zijn antw. NEE.. dus knipperlichten doen het niet en hand uitsteken mag dus wel degelijk.


Nee dat klopt niet. Als ze er origineel op hebben gezeten. Dan moeten ze er ook echt altijd op blijven. Als jij ze er af sloopt zit jij al fout en kunnen ze gaan schrijven.

mocht hij gewoon niet knipperen is het dus ook fout. Ook al steek jij je hand uit.

Ze hebben er op gezeten dus moeten ze er nu ook op zitten.
 
scoop643 said:
Nee dat klopt niet. Als ze er origineel op hebben gezeten. Dan moeten ze er ook echt altijd op blijven. Als jij ze er af sloopt zit jij al fout en kunnen ze gaan schrijven.

mocht hij gewoon niet knipperen is het dus ook fout. Ook al steek jij je hand uit.

Ze hebben er op gezeten dus moeten ze er nu ook op zitten.


maar er is nog gedogenbeleid he:p

enne ze jagen je liever op voor de snelheidsboetes
 
Back
Top