Blok heel warm

Skills

Well-Known Member
Hallo,

Ik heb gister 4.0 gram rolletjes in m'n scooter gedaan ( had daarvoor 4.2, die kan ik er trouwens wel weer in zetten als het daar aan ligt ). Maar nou had iemand uit m'n klas het ringetje tussen de vario en de elektrische start uitgehaald. Dus ik ging rijden. Hij liep eerst 80 ongeveer. nu komt hij niet verder als 60. Hij blijft gewoon hangen. En mijn blok werd ook vreselijk warm. Ligt dat aan dat ringetje? Die kan ik zo terug plaatsen.

Gr.
 
Advertisement - register to remove this

waarom heeft hij de electrische start er uit gehaald eigenlijk? dat ringetje is een begrenzer (neem aan dat je dat bedoeld) dus dat lijkt mij niet de oorzaak dat je blok erg warm wordt, aangezien bijna iedereen onbegrensd rondrijd
 
Ik denk dat hij die ring bedoeld écht áchter de vario... Dan is het niet zo gek als ie 60 loopt... Die ring is ervoor een doel. Die hoort daar. Die zorg ervoor dat je variaterur niet tegen je starterkrans rond massief geval aan komt. Nu schraapt waarschijnlijk variateur tegen dat ding , daarom loopt 'ie 60... Zou 'm er maar gauw in doen als ik jouw was. :p

// edit : http://www.easyparts.nl/showdrawing...59-m64-s1443-d31228/Connecting_rod_group.html nummero 5
 
wat voor een scooter was het? kan me neit voorstellen dat jullie bij mina dat busje hebben weggehaald zou wel erg dom zijn, kickte het dan niet enorm zwaar?
 
Back
Top