Black~Nightmare

gehoord dat jij verslagen bent van een 72 mina hori speed blokje
ex blokje van mij :d

Door wie was die niet verslagen :+, ding is gewoon slecht afgesteld. Ding ziet er wel zeer vet uit met dubbel remsysteem en veersysteem.

En proficiat nog met je1e plek custom show
 
Last edited:
ik weet dat ik weinig reden tot spreken heb (ik was de jongen langs de 3 camino's in heule) maar ik zou nog niet willen sprinten met zo een afstelling.
 
Jup indd was net alsof de scooter er om deed

als hij voor het startsysteem kwam te staan ging die ballen
in het terug rijden knalde hij echt hard

nuja afstelling is ook niet echt alles hoor :)
als hij effe in rolantie draaid en je geeft gas verzuipt die :)

maar voor de rest prima werk hoor die scooter van je :)
 
Mijn scooter komt net van xsh testbank deze stond perfect op orde!! tot een paar dagen voor heule.. ik moest de hele dag met choke openrijden logisch dat hij dan constant verzoop + de nx die niet goed presteerd ( heel soms goed maar meestal op het verkeerde moment ik ga nu eens alles er uit gooien en alles nakijken miss ook eens piston vervangen.. scoot staat rijklaar tegen genemuiden en harelbeke! toevoer van benzine is 22 en nx 20 en op de grafieken bij xsh hebben we alles zitten bestuderen en die liep echt mooi mijn mengeling!!

PS: 1ste plaats @ custom chow:) niet de 3de
 
Last edited:
Meeting Heule

Meeting Genemuiden (helaas geen NOS kunne gebruiken omdat er nog geen klasse voorzien was.. :( )

Meeting Harelbeke
Ik VS Don (NOS)


Ik VS Tim rox (NOS)


NOS


en nog eens NOS
 
Last edited:
yo,

kheb je al een paar keer bezig gezien @ Heule en Harelbeke,
kvind je scoot totaal niet mis maat. En de bekers die je krijgt vind ik dat je die ook voor de volle 100% verdiend hebt !!

juist nog een klein - puntje= als je sprint dan geeft je motor soms nog een sputtertje misschien is het nu al opgelost maar is wel spijtig natuurlijk ookal trek je iedereen int zak :-D

oja die "ontploffing" van in harelbeke wat was dat nu eigenlijk ? ik stond er vlak naast ben wel benieuwd

Kvind voor de rest dat je het al ver geschopt hebt in je scooter carriere :p

hopelijk sprinte we elkaar nog is ;-)


(check ook my page)
 
WAtk wel jammer vind aan jou zelf als je ziet dat je het niet haalt op een sprint tegen een ander ofzoo dat je je nos er tegen aan moet gooien
 
Hij bedoelt:

Als hij ziet dat hij het tijdens het sprinten niet kan winnen, druk hij zijn NOS is om toch te kunnen winnen. En dat vind hij jammer aan Black~Nightmare :)
 
Back
Top