Bidalot uitlaten

Diether van essen

Minarelli megool
Dag mannen, ik heb zelf pas een bult minarelli horizontaal onderdelen opgehaald. Hier zat een Bidalot terugloop bij. Ik weet sowieso dat er een Bidalot c16 bestaat. Welke uitlaten bestaan er nog steeds qua teruglopers. De ene zegt dat bidalot yasuni nagemaakt heeft en de ander Bidalot yasuni. Dat maakt mij niet zo veel uit. Het gaat mij er meer om of mensen weten welke uitlaten er bestaan. Zijn dit ook zoals yasuni z,r,c10,c16,c20,c21,c30 als ik niks vergeten ben. Mijn terugloop uitlaat is zwart met een carbonnen demper maar met een papier Carbon en niet compleet Carbon, geen prop, geen löss flens maar een vaste. En voor minarelli horizontaal.
Ik zou graag een paar reacties met ervaring over deze uitlaten en welke er zijn en wat mensen er aan herkennen tegemoet zien komen.
Mvg diether
 
Advertisement - register to remove this

Dat liegt ie dat ie barst. Ewn hoogtoerige 70cc pijp heeft een vloeiende bocht vanaf de cilinder
Zoals jullie ooit allemaal zeiden dat huh voor 50cc was en minstens laagtourig. Ik 3 weken geleden dat ding van zolder afgehaald. En op m’n 70 laagtourig gezet. Dsn moet ik zeggen dat ik amper koppel had. Maar vanaf 7000/8000+ toeren begon hij pas te gaan. Als ik omgeveer 55/60 reed op vrij hoge toeren op een giet dus rond de 8k ging hij pas echt janken! Is er toch niet een kans dat dit gewoon een hoogtourige pijp is of een beetje het midden gebied?
 
Er komen bij mij Jongens die zeggen dat de Scooter 120 loopt .....en met 80 nog wheelies maken .
Je kan er van uitgaan , wat Bart al heeft verteld , dat dat klopt.
En elke uitlaat is anders , en bij Montage van een andere uitlaat dient de Scooter opnieuw afgesteld te worden .
Voorbeeld Runner 180 CC:
Runner 180 met standaard uitlaat , loopt perfect , dan word er een Malossi uitlaat voor 180 CC onder gezet , de Scooter loopt van geen Meter meer , duurt lang voordat die in de Powerbandkomt , en de Topsnelheid is niet meer wat het eerst was , enige wat Beter is ,, is het geluid .
Oplossing ... Afstellen ... Sproeier , druk en trekveren en rollen.
 
Er komen bij mij Jongens die zeggen dat de Scooter 120 loopt .....en met 80 nog wheelies maken .
Je kan er van uitgaan , wat Bart al heeft verteld , dat dat klopt.
En elke uitlaat is anders , en bij Montage van een andere uitlaat dient de Scooter opnieuw afgesteld te worden .
Voorbeeld Runner 180 CC:
Runner 180 met standaard uitlaat , loopt perfect , dan word er een Malossi uitlaat voor 180 CC onder gezet , de Scooter loopt van geen Meter meer , duurt lang voordat die in de Powerbandkomt , en de Topsnelheid is niet meer wat het eerst was , enige wat Beter is ,, is het geluid .
Oplossing ... Afstellen ... Sproeier , druk en trekveren en rollen.
Dat is zo. Ik heb tevens een grotere sproeier gemonteerd en een lichtere drukveer en iets zwaardere rollen.
 
Ja de jongen van wie ik alles kocht zei anders. Hoe kan het dan dat deze uitlaat pas bij zoveel toeren oppakt? T is geen dip maar een powerband zeg maar!
Omdat het een 50cc uitlaatje is een 50cc draait verder net zoveel toeren als een simpele 70 alleen word er minder brandstof doorheen gezogen om te verbranden. En dat laatste kan ik geen touw aan vastknopen, leg eens uit
Post automatically merged:

Je kan er van uitgaan , wat Bart al heeft verteld , dat dat klopt.
Vertel eens wat nieuws
 
Back
Top