Beste schakel/mooiste schakel.

Hastings

Well-Known Member
Hallo, ik zit een beetje te twijfelen tussen welke schakelbrommer ik zal nemen

namenlijk:

Motorhispania RX
Rieju RS2
Aprillia RS50
of de off road versie: rieju spike die ik van collega kan kopen voor 600.-

Nu heb ik een vraagje: Welke brommer is kwalitatief zijn geld het best waard.
Geld speelt opzich geen rol... ik zou ze alle drie 2e hands kunnen betalen als ik 16 word over 6 maanden. ik verdien nog over de 1400 euro en heb al 800. Limiet zal zo rond de 2000 euro liggen voor de brommer, liefst eronder. Wat is dan de beste keuze voor mij?
Ik denk dat ik toch niet voor de spike ga. (eerst is kijken, hij heeft wel schade)

En welke brommer vinden jullie zelf (persoonlijk) het mooist? , maar mijn vraag hier gaat vooral over de kwaliteit van de brommers

Mvg. Rick
 
Advertisement - register to remove this

het zijn allemaal geen rommel schakels en zien er imo ook allemaal fatsoenlijk uit (bovenste 3 dan). Aangezien jij 2dehands een brommer wil kopen hangt de kwaliteit veel af van de staat van de brommer. koop daarom het liefst iets bij een dealer (hoewel dat ook niet altijd helemaal zeker is) of neem iemand mee die er verstand van heeft.
 
Het zijn alle drie geen slechte brommers, houd er echter alleen wel rekening mee dat er van motorhispania nauwelijks tot geen onderdelen meer nieuw te koop zijn. Motorisch natuurlijk wel, maar de rest wordt zeer moeilijk omdat er geen importeur meer is voor nederland. Er zijn wel wat onderdelen te koop via peugeot, die destijds de ook de "rx" in een geheel andere kleurstelling gevoerd hebben. Echter bijv. kuipdelen van motorhispania wordt gewoon moeilijk. Prijzen van de te leveren onderdelen zijn echter sky high :X
 
Ik heb een mh rx. Onderdelen als kappen zijn idd bijna onmogelijk te krijgen of tegen zeer hoge prijzen. Het zijn voorderest mooie brommers. Je moet nemen welke je het mooiste vind ;)
 
Back
Top