Beste SBO sprint 2006 ?

Welke SBO sprint 2006 ?

  • 6 mei SBO Sprint Driewegen

    Votes: 3 2.6%
  • 5 juni SBO Sprint RAM-Festival Rotterdam

    Votes: 9 7.8%
  • 17 juni SBO Sprint Ommen

    Votes: 5 4.3%
  • 29 juni SBO Sprint Automaxx

    Votes: 11 9.6%
  • 16 juli SBO Sprint Zoetermeer

    Votes: 7 6.1%
  • 6 augustus SBO Sprint Sittard

    Votes: 36 31.3%
  • 20 augustus SBO Sprint Nijmegen

    Votes: 7 6.1%
  • 24 september SBO Sprint Eindhoven

    Votes: 37 32.2%

  • Total voters
    115
Ik vond sittard toch wel de leukste. Ram-festival was eigenlijk gewoon kut, vooral door al het volk wat er rond liep. Het idee was leuk, sprinten bij zo'n groot evenement, maar uiteindelijk viel het me erg tegen. Ommen was zeker ook een goede, waar vooral de finale onwijs spannend werd. Eindhoven was ook leuk, erg goed geregeld enzo. Maar sittard was toch de beste:)
 
Ik heb op sittard gestemd omdat daar gewoon wat meer te doen / te zien was. Custom show/muziek en duitse projecten enz.
Zelf heb ik op sittard niet echt kunnen rijden en is tom gelanceerd. Dat was minder. Dus mijn stem is echt gebaseerd op de organisatie.

Eigenlijk waren alle sprints vet ! automaxx vanwege het super terrein en lekker dat je een stukje terug kon rijden en dus niet hoefde te lopen.
Ommen was super vanwegen de overnachting :W
en het ramfestival was ook echt leuk icm alle andere evenementen. alleen jammer van die gast die het start systeem sloopte.
 
njah ik moet kiezen tussen Nijmegen en Eindhoven. Met Nijmegen was het kut weer dus dan word het automatisch Eindhoven:p

Ik heb dit jaar Meppel, Best, Nijmegen en Eindhoven mee gemaakt. Als ik daar tussen zou moeten kiezen kies ik Best, omdat ik hier de meeste mensen gemeet heb:) En was verder zeer tof. Mjah volgend ben ik wel meer aanwezig.
 
ik had zeker weten voor rotterdam gekozen als het tijd schema niet naar de haje was gegaan daar was het zeker gezelig en druk en nog wat vette dinge er bij maar zelf ga ik nu tog echt voor zoetemeer dat was gewoon top en netjes geregeld en heel erg mooi weer er bij
 
Snappie said:
Ik vond de sbo sprint in Zoetermeer het beste. Prima te bereiken, goed weer, organisatorisch ging het goed, tijdsmeting was goed, je hoefde niet door het boerenland om weer te kunnen sprinten..en het asfalt was ook prima:)

Gelukkig gaat deze volgend jaar ook weer door!

Ik hoop in ieder geval dat volgend jaar in zoetermeer de hekken meer naar het publiek toe gezet gaan worden, Ik vond het erg smal, wel mooie meeting. Zelf vond ik Eindhoven zeer geslaagd...
 
ommen zat ik in de finale, dus vond ik het leukste :)

en eindhoven was ook een erg leuke dag helaas liep de scooter niet goed.

dat vond ik de 2 beste :D
 
eindhoven, duidelijk, eindelijk weer een gezellige brabantse sfeer zonder bepaalde figuren en geen storingen in het systeem enzo
 
Eindhoven was echt top meeting. Sittard ook kwa organisatie... Dus eigenlijk deel ik m'n stem. Inne mine mutte :p Sittard maar dan ;)
 
Back
Top