Beste SBO sprint 2006 ?

Welke SBO sprint 2006 ?

  • 6 mei SBO Sprint Driewegen

    Votes: 3 2.6%
  • 5 juni SBO Sprint RAM-Festival Rotterdam

    Votes: 9 7.8%
  • 17 juni SBO Sprint Ommen

    Votes: 5 4.3%
  • 29 juni SBO Sprint Automaxx

    Votes: 11 9.6%
  • 16 juli SBO Sprint Zoetermeer

    Votes: 7 6.1%
  • 6 augustus SBO Sprint Sittard

    Votes: 36 31.3%
  • 20 augustus SBO Sprint Nijmegen

    Votes: 7 6.1%
  • 24 september SBO Sprint Eindhoven

    Votes: 37 32.2%

  • Total voters
    115

Razma

Well-Known Member
Omdat jullie blijkbaar toch zo graag pollen doen we er na de laatste wedstrijd van dit eerste seizoen er nog maar eentje bij..

Dus bij deze... welke SBO sprint vonden jullie het beste/gezelligste/leukste ?
 
Advertisement - register to remove this

Sittard, vond ik het gezelligst/leukst/ en het best geregeld(met als minpuntje de te laat gearriveerde tijdsmeting, maar dat lag aan die duitser :X , dus daarom Sittard) +ralf+

ook waren er vele extra's zoals customshow, veel epc/sbo crewleden, en het rennerskwartier was geen lang gebeuren maar een soort van vierkant en dat bevorderd de gezelligheid :D +ralf+

En het teruglopen na de sprint, was in een kort traject, in tegenstelling tot ommen/driewegen/eindhoven waarje bijna een halve marathon moest lopen (eindhoven viel wel mee :p)

edit: automaxx en nijmegen ben ik niet geweest, dus kan ik vrij weinig over vertellen :(
 
Ik vond de sbo sprint in Zoetermeer het beste. Prima te bereiken, goed weer, organisatorisch ging het goed, tijdsmeting was goed, je hoefde niet door het boerenland om weer te kunnen sprinten..en het asfalt was ook prima:)

Gelukkig gaat deze volgend jaar ook weer door!
 
Heb jammer genoeg alleen gistere in eindhoven mee kunnen doen maar heb wel bij de meeste wezen kijken en ik vondt het gistere toch echt wel een goeie meeting.. petje af voor de organisatie
 
Ik ben ze niet allemaal afgeweest dit jaar, heb er 3 gemist.
Automaxx was lekker rustig, liep perfect en kon veel gereden worden. Opzich waren de sprints waar ik was allemaal wel goed geregeld.
Zelf heb ik Sittard ingevuld, omdat ik die toch het gezelligste vond van allemaal. Er hing gewoon een supergoede sfeer:W
 
ik heb ook voor sittard gestemd, ondanks dat ik het druk had met dingen te doen en dergelijke.

werd ik toch 7de, beste prestatie ooit! en de dagervoor en de dag zelf hadden we het suppergezellig. vandaar mijn keuze
 
Ik heb de beste herrineringen aan Ommen dus daarom mijn stem. Sittard was ook een goeie meeting (maar niet favo vanwege de crash :+) Ook was driewegen en automaxx echt top.
 
Automaxx vondtik de beste Meeting kwa baan etc echt super relax. Eindhoven vondtik de beste meeting kwa tijden enzow de baan alles werkte goed gewoon lekker dus:). Alleen datje een km terug moest lopen vondtik wat minder kwas dan ook echt kapot aan het einde...
 
ik kan niet kiezen !!

de meetings die niet vet waren, kwam door het weer en had de organisatie niets aan kunnen doen

ik vind het een zeer goed begin voor de stichting SBO !!
toch gekozen voor automaxx, omdat het gewoon zo super chill was met 20 man :W
 
Ben bij de laatste 4 geweest, gister was de enige keer als deelnemer dus helemaal objectief is het niet. Toch gekozen voor Eindhoven.
 
Duidelijk sittard, ondanks de val van tom :W
Gewoon super georganiseerd, de sfeer was super, en het was ook gaaf dat er een customshow was.
 
Back
Top