Best, foto's, filmpjes en aftertalk

Marcie

Scooter Tuning Schiedam
Brand maar los, ik ben benieuwd naar de foto's.

Hier zuigt het weer, ben ook benieuwd hoe het daar is geweest.

@ Servies, ik heb deze maar ffies open gegooit :*
 
Advertisement - register to remove this

1st post :D
ben net terug heb veeeel fotos en filmpjes, maar moet ze nog uploaden.

verder was het wel n mooie meeting, sprinten werd vollop gedaan. paar forummembers gemeet.

alleen die auto op de sprintbaan met die oma dr in was toch écht het toppunt....
 
Last edited:
ben ook net terug, was zeer vet, alleen ik baalde er lichtelijk van die mannetjes die over het fietspad gingen ''scheuren'', terwijl iedereen daar gewoon liep.....vooral die gare kerel op die runner, die overal wallab33 wheelies ging bouwen, en overal tering ''hard'' reed, ook bij sprints, hele tijd voorkruipen, en dan is ie aan de beurt, gaat ie op de sprintbaan wheelien :| :L ....maar die oma was toch wel het toppunt ja }:O , verder zeer geslaagd als je het aan mij vraagt
 




















Nou ik trap maar af met pics :p , sommige zijn niet helemaal goed gelukt maargoed , het was het dagje waard , ik heb meer filmpjes gemaakt als foto's , heeft iemand een site waar ik ze kan hosten ?
 
zo net terug van de meeting..was wel jammer dat ik nie kon sprinte met me senda,want hij liep aardig goed.was me handschoenen vergeten..lekker stom dus..maarja 10juli zijn we weer in nijmegen..dit keer met handschoenen.
 
In het begin was het echt een zooie.Die jongen op die sfx loopt te zeiken dat we niet aan de andere kant van de weg mogen staan.
Maar van die gasten die super hard over het voetpad rijden waar ik mij gruwelijk pissig over aan het maken was,zegt hij niks over.
Echt een top organisator moet ik zeggen.
En die oma was echt te erg!
Hoe heeft die een vredesnaam op de baan kunnen komen.
Dat had dus ook niet mogen gebeuren.
Dat was bijna goed fout gegaan.
En hekken hadden ze ook mogen plaatsen.
En terug lopen met scooter is ook niet echt handig tussen al die mensen.
 
er werden echt superveel mensne terug gestuurd omdat ze geen handschoenen aanhadden.
verder vond ik het ook echt vette meeting, soms een beetje aan chaos enz, verder wel dik
die oma ging trouwens met der auto op de sprintbaan.
 
Fr@nk! said:
ben ook net terug, was zeer vet, alleen ik baalde er lichtelijk van die mannetjes die over het fietspad gingen ''scheuren'', terwijl iedereen daar gewoon liep.....vooral die gare kerel op die runner, die overal wallab33 wheelies ging bouwen, en overal tering ''hard'' reed, ook bij sprints, hele tijd voorkruipen, en dan is ie aan de beurt, gaat ie op de sprintbaan wheelien :| :L ....maar die oma was toch wel het toppunt ja }:O , verder zeer geslaagd als je het aan mij vraagt


ik moest tegen die gast op die runner mafkees gaat eerst veel te vroeg weg en dan ook nog is wheelies ging maken echt gek op het laatste kijk ik achterom en zag hem nergens meer
 
Vond het best gezellig in Best vandaag :p, dranghekken waren idd geen overbodige luxe geweest, mensen gingen steeds verder de baan op om het te kunnen zien, waardoor andere mensen weer verder de baan op gingen, verder met erwin bij geloof mol zijn scoot staan kijken op de bank, ding ging wel aardig ondanks dat hij niet zijn eigen pijp erop had oid. Wat me ook wel opviel was dat er aardig wat scooters er op het eind van de sprintbaan mee stopte, of was ik de enige die dat d8
 
oh en btw hij stond dr ;)


en btw over die oma, die was dus op een of andere manier door de drukte heen onder het lint doorgereden? de uitloopbaan op, en wel zover dat rooise ark er nog bijna opknalde omdat na de finish een bochtje was (die overgens wel een beetje te scherp was).
echt vaag dat die oma niet doorgehad heeft dat dr iets te doen is als dr alleen al een man of 500/1000 langs de kant staan :L

edit// : en owja dranghekken was echt iets wat nog miste want de sprinters moesten te dicht bij elkaar gaan rijden omdat er mensen half op de weg stonden..
 
Was zeker een geslaagde Meeting :D!!! mensen die fotos hebben van mij Post ze aub dan :)

NRG Met SR Kappen, Wit Met Fluor Oranje! Zoals foto 5 bij barryzipsp!

verder was het zker leuke meeting, jammer dat mijne af en toe uitviel maarja helaas ;)! volgende keer beter, weer leuke mensen ontmoet! komt wel goed!! TOT DE VOLGENDE MEETING :)
 
Back
Top