Berghem Vrijdag 4 september vrij trainen !!!

wimgrob

Well-Known Member
Vrijdag 4 september is er de mogelijkheid om op het circuit van Berghem te trainen van 12 tot 16 uur, kosten €40,-
Handhaving van de max. geluidseis van 98db wordt strikt nageleefd.
In tegenstelling van andere berichten zijn PITBIKE´S wel welkom.
Van zaterdag op zondag is er de mogelijkheid te overnachten.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

€40

Is die 40 euro voor SOBW rijders of voor iedereen?
€40,- is voor iedereen,het is een vrije training.
Dus voor iedereen toegangkelijk en niet alleen voor SOBW rijders.
Training is een initatief van de baaneigenaar, heeft dus niets met de SOBW te maken.
 
Tja komt neer op een 10tje per uur. Vind het ook aardig geld. op een wedstrijddag betaal je 50 of zelfs 60 en dan heb je kans dat je minder rijtijd hebt dan in die 4uur die er nu zijn.

Worden er groepen gemaakt of hoe gaat dat in z'n werk. Niet dat je straks maar 10min per uur mag rijden. Anders word het wel een duur geintje.
 
Tja komt neer op een 10tje per uur. Vind het ook aardig geld. op een wedstrijddag betaal je 50 of zelfs 60 en dan heb je kans dat je minder rijtijd hebt dan in die 4uur die er nu zijn.

Worden er groepen gemaakt of hoe gaat dat in z'n werk. Niet dat je straks maar 10min per uur mag rijden. Anders word het wel een duur geintje.

De vergelijking met een wedstrijddag klopt wel maar je kan het ook de andere kant van de medaille vertellen.
Een trainingsdag in spa-francorchamps kost 30€ en dan is het trainen van 9 tot 18:30... maar ook niet constant.

Weet ook niet hoeveel uur je echt op de baan bent daar?
 
tsss prijzige kant,, als 40 euro al te duur is kan je beter een andere hobby zoeken.

wij betalen regelmatig 30,- voor 2uurtjes lelystad ;)



ik ben nog meer kwijt aan het vervoer heen-terug eten drinken .......
 
Last edited:
mischien hele stomme vraag:

ik wil keertje gaan rijden met me scooter, vervoer heb ik, kleding heb ik

setup:

MHR TEAM SPEED
hpi 2003
mhr pijp2003
24mm stage6
malossi krukas
de rest ook allemaal top
ong 23pk

nu heb ik een standaard vering

wel bridgetone ML50 ..

is dit te doen voor 1x op deze dag rijden? ook als het gaat regenen?
of kan k beter 1st vering vervangen?
 
mischien hele stomme vraag:

ik wil keertje gaan rijden met me scooter, vervoer heb ik, kleding heb ik

setup:

MHR TEAM SPEED
hpi 2003
mhr pijp2003
24mm stage6
malossi krukas
de rest ook allemaal top
ong 23pk

nu heb ik een standaard vering

wel bridgetone ML50 ..

is dit te doen voor 1x op deze dag rijden? ook als het gaat regenen?
of kan k beter 1st vering vervangen?

vering is wel heel erg belangrijk , je KUNT rijden met std vering , of het goed rijdt is een 2e , je zult er hoogstens zelf last van hebben.

ideaal is het dus niet..

ML50 is niet echt een band die tegenwoordig nog word gebruikt , ook niet meer als regenband , de meesten rijden met dunlop TT 92 of 91 wat stukken beter rijdt.

om te beginnen en een keer te proberen is het geen probleem natuurlijk.

of je MAG rijden ligt aan degene die de baan beheert , dit zal denk ik geen probleem zijn als je het een beetje goed voor elkaar hebt.

maar je moet wel vrij strikt voldoen aan de eisen van het geluid.

in Emmen is het iig geen probleem.

zorg wel dat je een stuk grondzeil oid bij je hebt als milieukleed ,daar willen zo nog weleens op controleren , ook bij vrije trainingen.
 
Back
Top