Beginner

stimpyman007

Well-Known Member
Hallo, ben vandaag in lelystad geweest wezen kijken, beetje rond wezen neuzen en skik gehad, ma het leek mij leuk om ook te beginnen aan de -10 pitbike gedoe, omdat andere motorsport gewoon niet te betalen, alleen ik heb een paar vraagjes.

Waar kan ik een goeie pitbike vandaan trekken
Hoeveel CC rijden jullie mee om onder die 10pk te blijven.
is het net zoals bvb de suzuki cup(motorcros) om 1 merk pitbike te hebben,
kan ik eventueel ergens een leuke 2e hand bike halen en weet iemand een adres.

owja, zijn er behalve race dagen, ook gewoon vrije trainings dagen op bijpaalde banen? zoals in lelystad ?


Elk hulp is welkom, owja, mag je met een 2delig pak rijden of ? want die heb ik wel en anders moet ik ook nog een 1delig pak aanschaffen.
 
Advertisement - register to remove this

over de pitbikes weet ik niks,

maar op emmen en spa kan er soms vrij getraind worden.
als je emmen een mailtje stuurt dat ze je op de hoogte moeten houden over trainingsdagen krijg je altijd een mailtje van te voren.

eendelig pak is verplicht dus je mag niet met een tweedelig pak rijden.

gr bob
 
ik zou zeggen ga even naar monstermoto.nl en dan forum.

stel daar je vragen over een 2e hands bike, maar meestal heeft rob een super
goede deal voor een nieuwe!! ;)

(volgens mij staat er een kant klare SBO -10pk bike te koop!!!!)

succes,,
 
Gewoon je 2-delige pak aan elkaar laten naaien.
Heb ik ook gedaan; niet duur én het voldoet. :!

Je moet wel zorgen voor een (harde) rugbescherming maar vaak zitten die al in de pakken.
 
Gewoon je 2-delige pak aan elkaar laten naaien.
Heb ik ook gedaan; niet duur én het voldoet. :!

Je moet wel zorgen voor een (harde) rugbescherming maar vaak zitten die al in de pakken.


Ah bedankt voor de tip :D ja ik ben nu ff info aant zoeken over die pitbike, alleen ikben 19 jaar oud he, ben ik dan niet beetje te oud om aan de -10 mee tedoen of is dat juist een goeie opstap ?

heb al pak gezien is 2delig leer, dus mooi aanmekaar stikken :p thanks :)
 
Goeie opstap.
Er rijden er mee die beduidend ouder zijn dan jij. ;)

Je mag natuurlijk ook bij ons in de Open-Pitbike-klasse komen rijden, graag zelfs, maar dan krijg je met coureurs als Wolf(racing) te maken en ik denk dat het niet motiveert als die voor de 3e keer in een race voorbijkomt..... :winner:
 
Back
Top