1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Bedrading los

Discussion in 'Elektro forum' started by Jasper Mols, 29 November 2017.

1. massimouki

massimouki Member

Trophy Points:
    8
    Is het dan niet gewoon handiger om die CDI erin te laten en hem begrenst laat keuren? Als het goed is moet je op de afstandsbediening drukken als je hem wilt ontgrenzen. Dus neem die afstandsbediening niet mee en snelheid is in orde toch? Of gaan ze die CDI eruit halen en testen ofzo?

2. Advertenties - Gesponsorde links (Only for visitors)

3. Sparky

Sparky Active Member

Trophy Points:
    28
    Ik heb geen ervaring met de RDW voor wat betreft WOK, ikzelf woon over de grens, heb mijn motor-rijbewijs en rij een motorscooter en ik vind snorscooter eigenaren die 200% en meer rijden, van de toegestane snelheid, roekeloos bezig.
    Ze brengen zichzelf in gevaar maar dat zal me een rotzorg wezen, wat nog veel erger is ze brengen ook fietsers op de smalle fietspaden in gevaar.
    Mijn broer is van achteren aangereden door zo'n Klojo, hij heeft 3 maanden in de wikkels gelegen!
    Ik zou het risico niet nemen om met een opgevoerde snor op keuring te gaan, het zijn immers geen domme jongens bij de RDW en inmiddels ook wel door de wol geverfd.
    Als je ervaring hebt in deze zaken denk ik dat je aan de hand van het toerenverloop wel kunt afleiden of er iets scheelt op het gebied van begrenzing of niet.
    Het niet meenemen van de afstandsbediening betekent niet dat de begrenzing als niet schakelbaar wordt beschouwd en schakelbare begrenzing is strafbaar.

Ik weet ook niet wat de sancties kunnen zijn mochten ze het ontdekken, ik zou me kunnen voorstellen dat men over kan gaan tot in beslagneming!

Jasper Mols, eurokit and Brute-Force like this.
  4. Advertenties - Gesponsorde links (Sign-up to remove)

5. eurokit

eurokit Well-Known Member Staff Member

Top Poster Of Month

Trophy Points:
    48
    Hoe wil je hem dan door de keuring krijgen met een snellere cdi?? Het is niet even een varioring erin proppen en klaar.. De grootste begrenzer op 4-takt is de CDI zelf.. De vario ring is alleen een hulp middel om hem dan exact 45km/u te laten lopen.. (vaak begrensd de cdi maar tot 50-52km/u op de teller.) Voor een bromversie dan.

6. massimouki

massimouki Member

Trophy Points:
    8
    Zoals ik al zei, hij heeft een begrenzer met afstandsbediening. Als je het contact draait staat de begrenzer standaard geactiveerd, deze kun je alleen uit dpen met een afstandsbediening. Als je die afstandsbediening dus niet mee neemt en hem gewoon begrenst laat, dan rijdt hij toch gewoon de snelheid die hij moet hebben of ben ik nou zo dom?

Advertenties - Gesponsorde links (Only for visitors)

Share This Page