baotian 100cc

s3racer

Well-Known Member
hey hallo

ik heb een baotian tiger snor.
wil m harder laten trekken dus heb ik een 100cc gekocht en erop gezet.
nu wil ik alleen weten of het veel scheelt om er ook meteen een sport of race vario op te zetten en zoja welke rollen?
en trekveertjes van de koppeling of dat ook veel scheelt?
en welke maat sproeier ik het beste kan gebruiken...
ik had hiervoor een 80cc maar toen trok ie nog als een slak......
 
Advertisement - register to remove this

...Een Snorfiets met 100 CC ? zonder Valhelm ?

Man..... je Spoort niet .

Kijk eens op het Snorfiets Forum , misschien kunnen je die verder helpen , Hier niet denk ik .
/Closed.
.
 
ik geloof dat je moeite hebt met lezen,ik vroeg om hulp en niet om iemand zn mening.
ik wil de scooter HARDER laten trekken niet harder laten lopen. hij liep met de 80cc ook 40 en dat is hard zat.
ik kreeg te horen dat als ie harder moest trekken ik een nog grotere cilinder moest kopen.....
 
..Je kan een kortere vertanding toepassen om de acceleratie te vergroten.

40 Km / u voor een Snorfiets is al veel te veel. , wil je sneller dan 25 Km/u .... koop dan een Bromfiets , zodat je meestal van het fietspad af mag en op de autorijbaan mag rijden .
 
Hij kan niet harder trekken

23wp6bd.jpg


Het is een snorfiets, want verwacht je er anders van? Misschien beter idee om rijbewijs A of B te gaan halen.. Een snorfiets is bepaald jou doelgroep niet, aangezien je er blijkbaar niet tevreden ermee bent.
 
zijn alle rijbewijzen en 17 jaar vrachtwagenchauffeur genoeg voor je eurokit?? als je denkt dat je t tegen een broekie hebt van 16 heb je het net effe fout. en brute-force wat je zegt kan ik me wel in vinden maar welke snor(brommer of scooter) rijd er 25??? allemaal rijden ze 40+..... ik heb een verkoper gesproken die me zelf advieseerde om een grotere cilinder te kopen omdat een 4 takt en zeker zonne kroepoek scooter toch al niet hard trekt. ik heb er een cdi op die begrenst is op 40 a 45 want dat is hard zat. dit is gewoon een probeerseltje en hobby om wat te sleutelen....als ik hard wil dan pak ik mn mv agusta f4RR1100 wel.....
 
Back
Top