Banden en velgen topic # 15

Status
Not open for further replies.

[5th] Douwe

Lets Hiv...
Gaan we weer.

Ik wil niet zo lang wachten Arne, maar thanx :). Ga binnenkort wel keer in Strijen kijken denk. Daar monteren ze ook verlagingen erbij en dan kan ik misschien leuke prijs maken icm met zo'n set velgen.

Heb me een keer laten vertellen bij een dealer dat FSD icm verlagingsveren prima ging maar dat ging toen om 40/40 volgens mij.

30/30 max zeggen ze bij Koni..

Ja maar Koni zegt ook dat je max 60mm omlaag kan met een schroefset :p

Is een TUV goedkeuring ws. Lees maar eens op forums over problemen met FSD. Zou er gewoon gele Koni's onderdouwen.
 
Advertisement - register to remove this

Hahaha 8)

Nee, zou opzich ook wel een auto met comfort willen ja.. De pest is alleen dat het er niet uitziet :+
 
IMG_0432.jpg


Vind t wel wat hebben 8)
 
Niet mijn velgen, wel uber geil :love:

[ir]http://i300.photobucket.com/albums/nn18/tatankah/IMG_1971.jpg[/ir]
 
das een mooi setje, zal wel een leuke duit hebben gekost.

Even vraagje. Als je grotere velgen onder je auto zet en normale banden, dus de omtrek van je band word groter, dan stijgt je verbruik toch?
 
Ik wil de Ibiza iets verlagen en RS4 reps eronder, daar ben ik sowieso over uit. Is 30/30 verlaging met veren goed zichtbaar, of niet? En welke type veren zijn kwalitatief goed (Weitec zie ik veel voorbij komen, en H&R). Hoorde net van vrienden dat ze incl montage voor 250e met veren hadden laten verlagen, maar moet wel beetje kwaliteit zijn. :)

E46 dash is velen malen mooier dan die van de E90. En daar kijk je toch altijd tegenaan.

E46 330 coupe heb je een hele leuke auto aan.

Heb je helemaal gelijk in... Vind een E90 aardig kaal ogen qua dash...

Len; heb onder de Leon 50/30 verlaging van Weitec gehad (veren + dempers), kwalitatief prima, en nog enigszins te betalen... Alleen veren zou ik Eibach nemen...
 
das een mooi setje, zal wel een leuke duit hebben gekost.

Even vraagje. Als je grotere velgen onder je auto zet en normale banden, dus de omtrek van je band word groter, dan stijgt je verbruik toch?

Als je omtrek groter word, word je auto in theorie zuiniger.

Als je met een brommer met 10inch wielen 30km/h rijd, en ik rijd naast je op mijn skateboard ook 30km/h met wieltjes van 2inch. Welke wielen draaien sneller?
 
Massatraagheid van de roterende massa wordt ook stukken groter... Een stuk verlies je dus bij het optrekken, kost meer moeite...
 
Ik heb 2 banden liggen hiero, mijn huidige zijn helemaal versleten :+

Huidige maat is: 195-55-15
nu heb ik 2 banden met : 195-65-15

Deze passen er gewoon op toch? Alleen de auto gaat dan wat meer in de trekker stand staan dacht ik?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top