Banden bij race.

Advertisement - register to remove this

Dunlop TT91GP, echt lekker zachte bandjes die súper grip bieden bij droog EN nat. Ik durf ervoor te wedden dan ik met regenbanden op een natte baan met mn pitbike niks harder rijdt dan met TT91gp..
 
Dunlop TT91GP, Ik durf ervoor te wedden dan ik met regenbanden op een natte baan met mn pitbike niks harder rijdt dan met TT91gp..
Jij misschien niet; maar IK wel :+

Een TT91GP kan echt niet tippen aan een echte regenband op een zeiknatte baan.
Dat heb ik afgelopen wedstrijd in Lelystad wel gezien. Was pas mijn 2e wedstrijd maar op de zeiknatte baan reed ik gasten op 91-ers die ik normaal amper kan volgen ZO voorbij met mijn Sava-regenbanden. :#
 
oja was je in de tweede manch vergeten dat ik op mijn dunlops voor je reed..:+
Beter opletten volgende keer he....... ik heb in de 2e manche vanaf de opwarmronde op een stotterende bike gereden..... ben er na enkele rondjes mee gestopt 8P Kill-switch maakte sluiting, remember.....+ralf+

'k Zie je morgen in Veldhoven.
 
Ik geloof dat die nieuwe dunlops het alround wel goed doen, vooral bij droog weer. DIe tt92

Race jij ook? Nee? Dan kan je er weinig zinnigs over melden, indien je het niet zelf getest & geprobeerd heb. Ikzelf heb het ook niet allemaal getest, maar veel van vriendjes gehoord & gezien.

A: TT91's zijn beter dan de 92's...
B: Half natte baan = Ml50's
C: KLETSnatte baan = Sava's of heidenau's (nicky SIX)
D: opdrogende baan: TT91's. (indien er een droog spoor is, heb je zeker 100% voordeel)
 
Wacht eens heel even . Jij komt hier bitchen tegen Tom en je hebt het nieteens zelf allemaal getest . Je hebt het ook maar van vriendjes . Misschien heeft Tom het ook wel van vriendjes .

De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet :X.
 
zo kan de TS nog lang wachten op nuttig commentaar.

iedereen weet dat ml50's all around gewoon goed zijn.
dus bij een twijfel geval => ml 50
 
Praatjes na zijn eerste race?

Gelukkig ben ik pas 4 jaar bezig als monteur & ga naar races, pas 6 jaar bezig met scooters etc etc maargoed... Ik houd mijn muil wel..Jullie weten het vast stukken beter :X

stelletje droeloes :L..
 
Precies.. net als met TT92's met flink warm weer..

Maargoed, omdat ik niet alles zelf onder mn brommer gehad heb, mag ik niks zeggen.. dus: succes met geld in de sloot tieften! :)
 
zeiknatte baan : sava's!! is de baan aan het opdrogen pleur ik er gewoon dunloppies onder.. sava slijt anders echt onder je reet vandaan..

droge baan : dunloppies , heb tot nu toe alleen met de tt91 gereden.. tt92 nog niet aan begonnen..

ml50 nooit mee gesjeesd!
 
Praatjes na zijn eerste race?

Gelukkig ben ik pas 4 jaar bezig als monteur & ga naar races, pas 6 jaar bezig met scooters etc etc maargoed... Ik houd mijn muil wel..Jullie weten het vast stukken beter :X

stelletje droeloes :L..

Anders hap je ff :D gvd zeg, dat je er uberhaupt nog op ingaat.

:love: vind je wel liev hoor
 
Ok, ik denk dat ik hieruit mijn conclusie kan trekken.

Droge baan: Dunlop TT91
Half tot natte baan: Bridgestone ML50
Natte baan: Sava's of Heidenau's
 
dunlop voor droge baan is gewoon goed.
op de natte baan zijn ze ook wel goed maar op de super soft sava
bandjes gaat het net ietsje pietsje beter denk ik, ze slijten niet voor
niks als een gek op een droge baan.

Over dunlops gesproken ik denk dat het regenband verhaal ook wel een
heeeeel klein beetje tussen de oren zit. maargoed als het zondag regent
kan ik het zelf ondervinden of het verschil bied.

In L'stad gingen er een paar met sava's eronder met de knie aan de grond
met de dunlop's durf/red ik het niet in de regen.
 
Back
Top